توقیف محموله قاچاق در نایین
توقیف محموله قاچاق در نایین
فرمانده انتظامی شهرستان نایین از توقیف ۳ دستگاه اتوبوس حامل ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در عملیات ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ هادی کیانمهر فرمانده انتظامی شهرستان نایین در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین، بیان کرد: مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت نایین در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری به ۳ دستگاه اتوبوس مشکوک و جهت بررسی آنها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مراجع قضایی به بازرسی از این خودروها پرداخته که در نتیجه موفق به کشف ۵۰ جفت کفش یک دستگاه یونیت دندانپزشکی، یک دستگاه ماشین ظرفشویی، ۴۰ عدد چمدان مسافرتی، دو دستگاه موتورسیکلت و انواع میوه‌های خارجی که همگی فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بود، شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش اموال کشف شده را ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این خصوص ۴ متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

کیانمهر در پایان تاکید کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز مهمترین راه حمایت از تولید داخلی و کوتاه نمودن دست افراد سودجو و فرصت‌طلب که در فکر ضربه زدن به اقتصاد داخلی هستند بوده که در این زمینه از مردم می‌خواهیم اخبار و اطلاعات خود را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

  • نویسنده : فاطمه محمدی