بصیرت ۹ دی می‌تواند در انتخابات امسال نیز رقم بخورد
بصیرت ۹ دی می‌تواند در انتخابات امسال نیز رقم بخورد
امام جمعه شهرستان خوروبیابانک روز ۹ دی را روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت دانست و گفت: آن بصیرتی که روز حماسه ساز ۹ دی رقم خورد امسال می‌تواند از آستین انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ بیرون بیاید

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین حجت‌الاسلام محمد حسین رمضانی امام جمعه شهرستان خور‌و‌بیابانک با اشاره به تربیت دینی و حماسی حضرت زهرا(س) اظهار کرد: تربیت دینی غیرت‌افزا، بصیرت‌افزا و آرمان‌آور است و انسان را به تبعیت از ولایت فقیه و جامعه مداری سوق می‌دهد.

خطیب جمعه شهرستان خوروبیابانک روز ۹ دی را روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت دانست و گفت: آن بصیرتی که روز حماسه ساز ۹ دی رقم خورد امسال می‌تواند از آستین انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ بیرون بیاید و مردم شریف ایران می‌دانند که هرچه انتخابات باشکوه‌تر باشد قدرت و نفوذ سیاسی و بین‌المللی ایران افزون‌تر خواهد گشت.

وی افزود: همانطور که رهبری فرمودند یک مجلس قوی که با پشتوانه رای بالای مردم تشکیل شود قاعدتاً بهتر می‌تواند به رتق و فتق امورات کشور بپردازد و این محقق نمی‌شود مگر با رقابت سالم جناح‌های سیاسی و همچنین نظراتی که در این رقابت‌ها پیرامون مباحث سیاسی، فرهنگی و اقتصادی در راستای حل مشکلات کشور مطرح می‌شود.

رمضانی ضمن اشاره به سالگرد وفات آیت الله مصباح یزدی و سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: طبق گفته فرمانده کل سپاه پاسداران سرلشکر حسین سلامی، انتقام از خون حاج قاسم و ابومهدی المهندس و همراهان ایشان در فضای خاص خود صورت خواهد گرفت و هنوز انتقام اصلی باقی مانده است.

وی با تاکید بر اینکه انتقام اصلی قصاص قاتلان و آمران به شهادت این سردار بزرگ و نابودی تدریجی اسرائیل و پایگاه‌های آمریکا از کل منطقه است خاطرنشان کرد: حماقت‌های استکبار این روزها به اوج خود رسیده است تا جایی که می‌بینیم این رژیم سفاک با حمله به خاک کشور سوریه سردار عزیز ما سید رضی موسوی را در منزلش و نه در میدان نبرد به صورت ناجوانمردانه با شلیک ۳ موشک به شهادت می‌رساند.

امام جمعه شهرستان خوروبیابانک با اشاره به آیه ۱۰۸ سوره یوسف که خدا در قرآن می‌فرماید ای پیامبر مردم را دعوت کن به مسیر قرب خداوند متعال همراه با بصیرت ادامه داد: اگر خواندن خدا بدون بصیرت باشد می‌شود خوارج و از دیگر اضلاع آن وجود یک رهبر و امتی است که از آن رهبر تبعیت کنند اگر به این نیم خط آیه عمل شود شاهد یک جامعه بالنده و موفق هستیم و تمامی مشکلات ما حل خواهد شد.

رمضانی تصریح کرد: تربیت دینی و حماسی بود که باعث شد خیل عظیم ملت ایران بعد از مشاهده کسانی که ۸ ماه کشور را به آشوب کشیدند و حاضر به تبعیت رای مردم و تمکین از قانون نبودند و حتاکی را به حدی رساندند که به عاشورای اباعبدالله الحسین علیه السلام هم توهین کردند در یک قیام خودجوش و عظیم در هشتم و نهم دی ۱۳۸۸ مشت محکمی بر دهان زیاده خواهان رجاله‌های سیاسی داخلی و خارجی کوبیدند.

وی اضافه کرد: مردم با بصیرت با زبان فصیح اعلام کردند که رای مردم و قانون است که تامین کننده مجرای امور کشور و ولی فقیه جامعه است که سیاست‌های کل نظام و انقلاب اسلامی ایران را ترسیم و راهبری می‌کند نه شمایی که جز خون دل‌دادن به ولی جامعه، تجمل‌گرایی، چسبیدن به حتام دنیوی، بازی‌های جناحی سیاسی و بازی‌دادن مردم هیچ هنر دیگری نداشته و ندارید.

  • نویسنده : طاهره دهقانی کدنوئیه