تغییرات هدفمند بعد از پایش وکارشناسی دقیق انجام می شود
تغییرات هدفمند بعد از پایش وکارشناسی دقیق انجام می شود
رییس بیمارستان شهید بهشتی اردستان با اشاره به اینکه تغییرات هدفمند در راه بیمارستان است گفت: این تغییرات با بررسی دقیق وکار کارشناسی انجام خواهد شدو شتابزدگی در کار نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین از اردستان ، دکتر سید حامد روحانی شامگاه یک شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان افزود: هدف ما بهبود وضعیت درمان و رضایتمندی بیماران است ودراین راه از هرتلاشی فرو‌گذار نخواهیم بود.

او بابیان اینکه تغییرات هدفمند درراه بیمارستان است تصریح کرد: این تغییرات با بررسی دقیق وکار کارشناسی انجام خواهد شدو شتابزدگی در کار نخواهد بود.

رییس بیمارستان شهید بهشتی اردستان با اعلام اینکه اکیپ چهار نفره برای بررسی مسایل و مشکلات موجوددر بخش های مختلف بیمارستان تشکیل شده کار پایش را برعهده دارند خاطرنشان کرد: این گروه بازدیدهای متعدد از قسمت های مختلف دارند و کمبود ها، نارسایی هارا شناسایی و با نظر مدیریت و کارشناسانه آن ها را برطرف خواهند کرد.

روحانی اظهارداشت: مردم شهرستان از فرهنگ بالایی برخوردارند ولی توقع هاو انتظاراتی دارند که وقتی برای درمان به بیمارستان مراجعه می کنند مورد تکریم و رسیدگی دقیق و کامل قرار گیرند و ما به درمانگاه و بخش های مختلف توصیه کرده ایم رعایت حال بیماران را بکنند و از تجمع همراهان در اورژانس جلوگیری نمایند.

او با اشاره به اینکه اورژانس نخستین مرحله مراجعه بیمار است گفت: لازم است تغییرات اساسی در این بخش ایجاد شودکه در برنامه کاری این مدیریت قرار دارد.

رییس بیمارستان شهید بهشتی اردستان با اعلام کمبود پزشک عمومی اضافه کرد: به دنبال جذب پزشکان متخصص در رشته هایی که کمبود داریم هستیم و در این جهت متخصص اورتوپدی و اعصاب وروان را نیز به خدمت گرفته چشم پزشک نیز اضافه خواهد شد، همچنین به درمانگاه ابلاغ شده همه مراجعه کنندگان ویزیت شوند و سقف برای پذیرش در نظر گرفته نشود.

دکتر روحانی تکمیل درمانگاه تخصصی بیمارستان زواره را جزو اولویت های خود اعلام و تصریح کرد: در این خصوص با کمک خیران وجذب و استفاده از پزشکان متخصص کمبودهای این بیمارستان را برطرف خواهیم کرد.

 

  • نویسنده : جعفر فدائی اردستانی