رفع مشکلات زیرساختی و اتصال به منابع پایدار، اصلی‌‌ترین خواسته مردم خوروبیابانک است
رفع مشکلات زیرساختی و اتصال به منابع پایدار، اصلی‌‌ترین خواسته مردم خوروبیابانک است
احمدرضا طحانی در حضور اعضای کمیسیون اصل نود گفت: رفع مشکلات زیرساختی مرتبط با حوزه آب، برق، گاز و اتصال به منابع پایدار مهم‌ترین و اصلی‌‌ترین خواسته مردم خوروبیابانک است.

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، احمدرضا طحانی فرماندار شهرستان خوروبیابانک در جلسه بررسی مشکلات این شهرستان که با حضور هیئت رئیسه و اعضای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در محل فرمانداری برگزار شد، گفت: ارتقای سطح بهداشت و درمان، توسعه راه‌ها و اتمام طرح‌های نیمه تمام و پایداری منابع برای توسعه زیر ساخت‌ها، مطالبه به حق مردم شهرستان خوروبیابانک است.

وی افزود: این شهرستان هنوز از آب، گاز و برق پایدار بهره‌مند نشده و جزء ۳۱ شهرستان محروم و کمتر توسعه یافته کشور است و مردم از کمبود امکانات‌ بسیاری رنج می‌برند.

طحانی خاطرنشان کرد: شهرستان خوروبیابانک حتی یک کیلومتر جاده ۲ بانده ندارد و دو طرفه بودن آن حادثه‌آفرین شده است که تصادفات رخ به رخ و واژگونی‌های فراوان در این محورها عامل مرگ و میر در حوادث جاده‌ای به شمار می‌رود.

فرماندار خوروبیابانک تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی در حوزه سلامت خوروبیابانک استقرار اورژانس هوایی و پزشک متخصص است که در کنار سایر زیر ساخت‌های بهداشتی، این مهم از اولویت ‌های اصلی است.

وی اضافه کرد: نبود پزشک متخصص به ویژه در بخش زنان و زایمان مشکلات بیماران خور را دوچندان کرده است که برای سونوگرافی و زایمان باید به شهرستان‌های همجوار با مسافت‌های طولانی و خطرات و حوادث جاده‌ای طی مسیر کنند.

در این جلسه علیرضا سیاهپور مدیر کل دفتر نگهداری راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل کشور نیز از اختصاص ۸۰ میلیارد تومان اعتبار جهت روکش آسفالت راه‌های شهرستان خوروبیابانک خبر داد.

  • نویسنده : فاطمه محمدی