دشمنان قصد دارند عقیده مردم را از بین ببرند
دشمنان قصد دارند عقیده مردم را از بین ببرند
امام جمعه اردستان گفت: امسال بیش از ۲۰ میلیون‌ نفر از مردم سراسر دنیا در پیاده‌روی عظیم نجف تا کربلا شرکت کردند و دشمنان قصد دارند عقیده مردم را از بین ببرند.

‌به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، حجت الاسلام حسن دهشیری امام جمعه اردستان در آیین عزاداری جاماندگان اربعین، اظهار داشت: ایام عزای اباعبدالله الحسین(ع) است و ضرورت دارد مراسم‌های عزاداری امام حسین(‌ع) اعم از مراسم اربعین برجسته برگزار شده و انتظار می‌رفت همچون مراسم تجمعی روز تاسوعا، در روز اربعین نیز مراسمی با تجمع همه هیئات و پررنگ‌تر برگزار شود.

وی افزود: امید می‌رود با برنامه‌ریزی و تبلیغات گسترده در سال آینده شاهد عزاداری پرشور با حضور انبوهی از عزاداران حسینی در شهرستان باشیم همچنین جای تشکر دارد که نگذاشته شد اربعین در اردستان غریب باشد.

دهشیری خاطرنشان کرد: جهل و نادانی بنابر روایات نقل شده از امام علی(ع)، پست‌ترین موضوعات است و این نادانی باعث می‌شود انسان به سوی معصیت کشیده شود بنابراین امام حسین(ع) قیام کرد تا جهالت را مردم دور کرده و مردم را از گمراه شدن نجات دهد.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: دنیاگرایان هجوم آوردند و حسین (ع) را محاصره کردند و کسانی که در روز عاشورا در مقابل امام حسین(ع) ایستادند آخرت خود را به اندک چیزی فروختند و آنچه امروزه امام حسین(ع) از ما توقع دارد دور کردن جهل از خودمان است.

وی بیان کرد: امروزه جمعیت زائران حاضر در پیاده‌روی اربعین سالیانه در حال افزایش است و امسال بیش از ۲۰ میلیون‌ نفر از مردم سراسر دنیا در پیاده‌روی عظیم نجف تا کربلا شرکت کردند و دشمنان قصد دارند عقیده مردم را از بین ببرند.

  • نویسنده : علیرضا صفاری‌فر