چند خبر از فرمانداری نایین+تصاویر
چند خبر از فرمانداری نایین+تصاویر
از تشکیل جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تا ارائه برنامه های ادارات را در بسته ویژه فرمانداری ببینید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین، دکتر محمد کریمی در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان نایین با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بر همکاری اعضای شورای اداری شهرستان نایین درراستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اجرایی شدن مصوبات این شورا تاکید نمود.

او در این جلسه دیدار با خانواده شهدا ،جانبازان و ایثارگران و رسیدگی به مشکلات آنان را از اولویت های مهم بر شمرد و افزود : امنیت و اقتدار ایران اسلامی مدیون خون شهدا و خانواده معزز آنهاست و ما باید در تمام زمینه ها قدردان این عزیزان باشیم.

در این جلسه احکام اعضای شهرستانی شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان نایین تقدیم گردید.

 

 


دکتر محمد کریمی سرپرست فرمانداری شهرستان نایین ،امام جمعه نایین و اعضای شورای تامین با روحانیون شرستان جلسه ای برگزار نمودند.

 

 


مدیران آموزش و پرورش ،شبکه بهداشت و درمان ، صمت، تعاون ،کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن،راه وشهرسازی شهرستان نایین طی دیدار های جداگانه با سرپرست فرمانداری شهرستان نایین به ارایه گزارشی از وضعیت و برنامه های ادارات خود پرداختند .

دکتر کریمی در این دیدار ها به بررسی عملکرد ادارات پرداخته و بر تکریم ارباب رجوع و به کارگیری تمام توان مجموعه های اداری در خدمت رسانی بی وقفه به مردم شهرستان نایین تاکید نمود .

  • نویسنده : فاطمه محمدی محمدی