معرفی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان
معرفی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان
آیین تکریم و معارفه مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، آیین معارفه مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان، با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان برگزار شد.

در این آیین با حکم استاندار اصفهان، رسول تاجمیر ریاحی بعنوان مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان معرفی و از تلاش‌های مهدی سلیمانی سرپرست سابق این دفتر قدردانی شد.

محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در این آیین با تأکید بر اولویت سنجی در امور فرهنگی و اجتماعی، گفت: به مدیرکل این دفتر توصیه می‌کنم موضوعات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی را بعنوان مختصات این اداره کل در نظر بگیرند.

وی ادامه داد: در حوزه سازمان‌های مردم نهاد کارهای بسیار خوبی انجام شده و تلاش ما اصلاح آیین نامه سازمان‌های مردم نهاد در سطح ملی است که اصلاح این آیین‌نامه با توسعه فعالیت‌های تشکل‌های مردم نهاد توأم خواهد بود که در جامعه بسیار اثرگذار است.

جان‌نثاری خاطرنشان کرد: رصد وضعیت بهداشت و درمان استان نیز با جدیت دنبال شود زیرا با جان مردم سروکار دارد البته این رصد و پیگیری بایستی ما را به نتایج ملموس و تأثیرگذار برای مردم برساند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ضمن تأکید بر پیگیری و اجرای امور اجتماعی و فرهنگی استان، گفت: این دو حوزه بسیار تأثیرگذار هستند و در سالهای اخیر مغفول مانده‌اند از این رو ضروری است تا وقت ویژه‌ای در حوزه فرهنگی و اجتماعی استان صرف شود.

  • نویسنده : طاهره دهقانی