برپایی نمایشگاه ورزش و جوانان گامی در جهت توسعه فرهنگ ورزش همگانی
برپایی نمایشگاه ورزش و جوانان گامی در جهت توسعه فرهنگ ورزش همگانی
جواد محمدی نقش برگزاری نمایشگاه ورزش و جوانان استان اصفهان را در توسعه و همگانی کردن ورزش بسیار مهم توصیف کرد

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی و ورزش اظهار داشت: پیشاپیش فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را به همه جامعه ورزشی به ویژه خانواده بزرگ ورزش استان اصفهان تبریک عرض نموده و امیدوارم برنامه‌های فرهنگی و ورزشی پیرامون این هفته عملیاتی و اجرایی شود.

وی ادامه داد: شایسته است از هیات‌های ورزشی فعال در چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور قدردانی نموده و به هیات‌هایی که در این مسابقات کسب مقام کردند تبریک عرض نمایم.

جواد محمدی با بیان اینکه سال گذشته اصفهان نایب قهرمان المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور شد، افزود: با توجه به اشکالات مختلف و شرایط خاص در برگزاری چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور، استان اصفهان به جایگاه بهتری از ششمی دست نیافت، قرار بود المپیاد در ۲۹ رشته برگزار شود که متاسفانه چنین نشد و اگر برگزار می‌شد به طور حتم استان اصفهان بیش از ۳۰ مدال طلا کسب می‌کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه تصریح کرد: در چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش، برخی از هیات‌ها بسیار خوب ظاهر و خوش درخشیدند و کسب مقام کردند، اما برخی دیگر از هیات‌های ورزشی نیز انتظارات را برآورده نکردند که باید عملکرد نامطلوب آنها مورد بررسی و آسیب شناسی شود.

وی با اشاره به سند تحول ورزش کشور گفت: در بازی‌های آسیایی هانگژو نمایندگان استان اصفهان نسبتا خوب ظاهر شده‌اند که جای تبریک و قدردانی از هیات‌های مربوطه دارد، اما با سند تحول ورزش کشور، ایران اسلامی در بازی‌های آسیایی آینده بهتر از هانگژو نتیجه کسب خواهد کرد.

جواد محمدی ادامه داد: در چند روز آینده مراسم استقبال از نمایندگان افتخارآفرین استان اصفهان حاضر در بازی‌های آسیایی هانگژو و مراسم بدرقه ورزشکاران پاراآسیایی را در جوار مطهر مزار شهید حججی خواهیم داشت.

محمدی با اشاره به برپایی نمایشگاه تخصصی ورزش و جوانان در هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: برای نخستین بار است که به پیشنهاد حوزه روابط عمومی و با همکاری حوزه ورزش و هیات‌های ورزشی استان این نمایشگاه برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود که اکثر هیات‌های ورزشی در این نمایشگاه حضوری فعال داشته باشند تا با کیفیت مطلوب برگزار شود، چرا که برپایی این نمایشگاه در توسعه فرهنگ ورزش همگانی نقش بسزایی خواهد داشت و باعث می‌شود تا مردم بویژه نوجوانان و جوانان بیش از پیش به رشته‌های ورزشی آشنا و علاقه‌مند شوند.

  • نویسنده : طاهره دهقانی