کشف ۳۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرغداری
کشف ۳۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرغداری
فرمانده انتظامی شهرستان نایین از کشف ۳۴ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در بازرسی ماموران انتظامی این فرماندهی از یک مرغداری خبر داد

سرگرد هادی کیانمهر در گفتگو با پایگاه خبری صدای نایین بیان داشت: در راستای طرح مقابل با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان نایین با اقدامات هوشمندانه پلیس از نگهداری سوخت قاچاق در یکی از مرغداری‌های حاشیه این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 وی افزود ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی به این محل اعزام و در بازرسی انجام شده از این مرغداری موفق شدند ۲۷ هزار لیتر گازوئیل ۷هزار لیتر نفت سفید که به صورت غیرقانونی و خارج از شبکه قانونی توزیع نگهداری می‌شد را کشف کنند.

 فرمانده انتظامی شهرستان نایین با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش سوخت قاچاق مکشوفه را ۶ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند تصریح کرد: در این رابطه یک فرد متخلف شناسایی و ضمن تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

 این مقام انتظامی در پایان بر مقابله قاطع پلیس با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی تاکید و خاطرنشان کرد: با توجه به نقش موثر شهروندان در دستاوردهای پلیس ضروری است همکاری آنان در این زمینه بیش از گذشته تداوم یابد و هرگونه مورد مشکوکی را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

  • نویسنده : فاطمه محمدی