برگزاری وبینار جلسه پرسمان حضرت آیت الله مهدوی در شهرستان نایین
برگزاری وبینار جلسه پرسمان حضرت آیت الله مهدوی در شهرستان نایین
رییس جمعیت هلال احمر نایین گفت: وبینار جلسه پرسمان حضرت آیت الله مهدوی با حضور پرشور پرسنل، داوطلبان، نجاتگران و جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان نایین برگزار شد.

محمد زمانی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان نایین در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین، بیان کرد: هر هفته دوشنبه‌ها جلسه پرسمان بعد از نماز ظهر و عصر با حضور حضرت آیت الله مهدوی عضو مجلس خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اصفهان، در محل جمعیت هلال‌احمر استان و یا در یکی از شهرستان‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: این جلسه پرسمان به صورت پرسش و پاسخ در مورد مسائل اعتقادی، رفتاری، اخلاقی، اجتماعی و مسائل سیاسی و موضوعات مربوط به زوجین برگزار می‌شود.

زمانی با اشاره به اینکه در این فصل جلسات پرسمان بدلیل شرایط جوی بصورت وبینار در شهرستان‌ها اجرا می‌شود، تصریح کرد: طی هماهنگی‌های بعمل آمده در روز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه، جلسه پرسمان با حضور بیش از ۵۰ نفر از پرسنل، اعضای جوانان، داوطلبان، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر نایین در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

رییس جمعیت هلال احمر نایین خاطرنشان کرد: در این جلسه، اعضا و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر سوالات اعتقادی‌، اجتماعی و مسائل روز جامعه را بصورت حضوری و مکتوب، مطرح و در ادامه آیت الله مهدوی به سوالات پاسخ دادند.

  • نویسنده : فاطمه محمدی