رونمایی از پهپاد مهاجر ۱۰، خواب را از چشم دشمن گرفت
رونمایی از پهپاد مهاجر ۱۰، خواب را از چشم دشمن گرفت
امام جمعه اردستان گفت: رونمایی از پهپاد مهاجر ۱۰، خواب را از چشم دشمنان گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، حجت الاسلام حسن دهشیری امام جمعه اردستان در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان، اظهار داشت: هفته دولت یادآور رشادت‌های دولتمردان بزرگ به نام شهید رجایی رئیس جمهور و شهید باهنر نخست وزیر انقلابی وقت است که توسط منافقان کوردل در هشتم شهریور به شهادت رسیدند.

وی افزود: در هفته دولت خدمات دولت در یک‌سال گذشته برای مردم بازگو شده همچنین نقاط ضعف نیز بررسی می‌شود؛ روز شهادت شهیدان رجایی و باهنر به عنوان روز مقابله با تروریسم هم نامگذاری کرده‌اند و رهبر انقلاب در خصوص ترور‌های دشمنان، به ۱۷ هزار شهید ترور اشاره کردند.

دهشیری خاطرنشان کرد: شهادت شهیدان رجایی و باهنر، در حقیقت عظمت آنان را در پیش‌روی مردم دنیا قرار داد و در حالی که این افراد مشغول برگزاری جلسه شورای امنیت کشور بودند یک عنصر خبیث منافق این جنایت را ایجاد کرد و این افراد خدمتگزار مردم به شهادت رسیدند.

امام جمعه اردستان یادآور شد: تلاش برای حفظ و ایجاد امنیت گسترده، ارزشمند است و همه باید قدردان آن باشیم که در کشور افرادی برای حفظ امنیت جان خود را می‌گذارند همچنین هر روزه افرادی از نیروی انتظامی و بسیج در کشور به شهادت می‌رسند اما صدای دشمنان در نمی‌آیند.

وی بیان کرد: رونمایی از پهپاد مهاجر ۱۰ خواب را از چشم دشمنان گرفته و موشک‌های جدید باعث شده که دشمنان صنعت هسته‌ای را فراموش کرده و اکنون به صنعت موشکی کشور توجه دارند.

دهشیری خاطرنشان کرد: موفقیت ایران در پیوستن به بریکس که یک پیمان نوظهور است و می‌خواهد در مقابل پیمان‌های زورگو ایستادگی کند که این یک موفقیت است و امید می‌رود موفقیت‌های دیگری را شاهد باشیم.

امام جمعه اردستان با اشاره به مسائل و مشکلات شورای شهر اردستان، بیان کرد: شورا باید گره‌های شهر را باز کند و می‌خواهیم که اختلاف‌نظرها را در شورا کنار بگذارند و اعضای شورا با همکاری یکدیگر به کار خود ادامه دهند و کار مردم شهر را نباید به تاخیر انداخت.

وی تصریح کرد: در برنامه توسعه هفتم طرحی به عنوان تجمیع مراکز آموزش عالی دیده شده است و گرفتن امتیاز دانشگاه پیام نور از اردستان مشکلاتی برای شهروندان ایجاد می‌کند و دانشجویان باید برای تحصیل در این شرایط سخت اقتصادی به شهرهای دیگر بروند که انتظار پیگیری از مسؤولان مربوطه داریم.

  • نویسنده : علیرضا صفاری‌فر