حضور کاروان خدمت در بخش انارک
حضور کاروان خدمت در بخش انارک
مسؤولان شهرستان نایین به جهت ارتباط بدون واسطه مردم و بررسی میدانی مشکلات در بخش انارک حضور یافتند.

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، مسؤولان شهرستان نایین به جهت ارتباط بدون واسطه مردم و بررسی میدانی مشکلات در قالب کاروان خدمت در بخش انارک حضور یافتند.

این برنامه صبح امروز پنجشنبه ۱۷ آذر ماه با مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) و سخنرانی حجت‌الاسلام محمد مطهرخو امام جمعه شهرستان، شروع شد.

سرپرست فرمانداری، امام جمعه، نماینده مردم شهرستان نایین و تعدادی از مدیران، پس از میثاق با شهدای شهر انارک از پروژه‌های عمرانی این شهر از جمله آب‌انبار خیرساز، کوی جدید الاحداث ناروسینه شهر انارک، پروژه تأمین روشنایی بلوار شهدای هسته‌ای و محل احداث پروژه مسکن ملی بازدید نمودند.

مسؤولان نایین با حضور در حسینیه شهر انارک ضمن برپایی میز خدمت و دیدار چهره به چهره با مردم انارک به بررسی درخواست‌ها و مشکلات آنان پرداختند که پس از آن مسائل احصا شده و مصوبات سفر با حضور مسؤولان و مردم در محل حسینیه انارک بررسی گردید.

دیدار با خانواده شهید سید محمد هاشمی و شهید علیرضا صمدی عشین پایان‌بخش برنامه کاروان خدمت در شهر انارک بود.

در ادامه سفر کاروان خدمت به بخش انارک، مسؤولان شهرستان با حضور در گلزار شهدای روستای چوپانان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند، سپس از پروژه‌های عمرانی چوپانان از جمله طرح مرمت حمام تاریخی روستا، روند تکمیل سالن ورزشی چندمنظوره و پروژه در حال اجرای مسکن محرومین بازدید کردند نمودند.

شایان ذکر است دیدار چهره به چهره مسؤولان با مردم روستای چوپانان و همچنین بررسی تخصصی مصوبات در محل حسینیه این روستا برگزار گردید.

دیدار با خانواده شهیدان فریبرز بقایی و مصطفی یزدانی برنامه پایانی مسؤولان در سفر یک‌روزه به بخش انارک بود.ک

کاروان خدمت به مردم با رویکرد مسئله محوری تغییر خواهد کرد

دکتر محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین در گفت و گو با خبرنگار صدای نایین، گفت: کاروان خدمت در روستاها و محله‌های نایین با رویکرد جدید مسئله محوری تغییر خواهد کرد، به این صورت که این طرح در ۴ مرحله اجرا و تا حصول نتیجه‌، پیگیری می‌شود.

وی افزود: در مرحله اول نظام مسائل توسط مردم، معتمدین، دهیاری‌ها و مسؤولان استخراج می‌شود، در مرحله بعد در فرمانداری با حضور کارشناسان به بحث و گفت و گو گذاشته شده و به صورت تخصصی به بررسی مشکلات و ارائه راه‌حل‌های اساسی پرداخته می‌شود.

کریمی تصریح کرد: در این رویکرد برعکس روند گذشته، کار کارشناسی قبل از حضور در بین مردم انجام می‌شود و در مرحله سوم با حضور مردم مسائل مطرح گردیده و در مرحله آخر پیگیری و اعتبارات لازم در نظر گرفته می‌شود.

  • نویسنده : فاطمه محمدی