حمایت قاطع و قانونی از آمرین به معروف و ناهیان از منکر
حمایت قاطع و قانونی از آمرین به معروف و ناهیان از منکر
دادستان عمومی و انقلاب نایین از ایجاد شعبه ویژه در دادگستری این شهرستان، جهت حمایت قاطع و قانونی از آمرین به معروف و ناهیان از منکر، خبر داد.

عبدالرسول شریفی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نایین در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین، اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر از جمله فروع دین است که در متون دینی بر انجام آن توسط افراد جامعه تأکید فراوانی شده است و به همین جهت قانون‌گذار نیز با تصویب قانون حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر بر انجام این مهم صحه گذاشته است.

وی افزود: در شرایط کنونی جامعه، این امر مهم بیشتر از قبل ضروری به نظر می‌رسد و همه افراد جامعه باید نسبت به انجام این واجب شرعی اقدام نمایند.

شریفی تصریح کرد: گاهی شاهد انجام منکرات یا ترک واجبات توسط برخی افراد جامعه هستیم لیکن دستگاه قضائی و انتظامی و سایر ارگان‌های متولی در جهت رفع این مسئله برخورد قاطع خواهند داشت.

دادستان نایین خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی در این راه مستند به قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر به خصوص مواد ۷، ۹، ۱۲ و ۱۳ آن، حمایت خود را از آمرین به معروف و ناهیان از منکر دارد و بر همین اساس شعبه ویژه در دادگستری شهرستان نایین جهت رسیدگی سریع تعیین شده است.

اخبار پیشنهادی:
مواد اولیه از نیما خارج نمی‌شوند/ سازمان بازرگانی وارد تجارت خارجی و مخصوص تنظیم بازار است
تولید سالانه یک میلیون و ۵۰۰ تن کلینکر در کارخانه سیمان نایین
گزارش تصویری مراسم بزرگداشت استاد شرعی در نایین
اختتامیه سیزدهمین جشن ملی دوقلوها و چندقلوه در اردستان
  • نویسنده : فاطمه محمدی