برگزاری بیش از ۲۵ برنامه به مناسبت گرامی‌داشت هفته تربیت بدنی در نایین
برگزاری بیش از ۲۵ برنامه به مناسبت گرامی‌داشت هفته تربیت بدنی در نایین
رئیس ورزش و جوانان نایین از برگزاری بیش از ۲۵ برنامه ورزشی به مناسبت گرامی‌داشت هفته تربیت بدنی و ورزش در شهرستان نایین خبر داد.

روح اله رامیار، رئیس اداره ورزش و جوانان نایین در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: از ۲۶ مهر لغایت دوم آبان که هفته تربیت بدنی نام‌گذاری شده، فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ ورزش و نهادینه کردن آن است که این اداره با همکاری هیأت‌های ورزشی و دستگاه‌های مختلف، ویژه برنامه‌های متفاوتی را در سطح شهرستان جهت گرامی‌داشت این هفته برگزار می‌کند.

وی دیدار با فرماندار، امام جمعه شهرستان و ارائه گزارش عملکرد یکساله اداره را از اولین برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش دانست و بیان مرد: غبارروبی گلزار شهدا توسط جامعه ورزش و دیدار با خانواده معزز شهدا از دیگر برنامه‌های ابتدایی در این هفته است.

رامیار افتتاح خانه تیراندازی با اسلحه را از مهم‌ترین برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: این سالن با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان و با هدف آموزش و کشف استعدادها در زمینه تیراندازی با اسلحه در شهرستان افتتاح و راه‌اندازی می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان نایین در ادامه از اهدای خون توسط جامعه ورزش، همایش ورزش زورخانه‌ای در زورخانه پوریای ولی، همایش اسکیت ویژه نونهالان و همایش پیاده‌روی در بافران و نایین خبر داد و گفت: اجرای برنامه‌های ورزشی مثل تنیس، فوتبال دستی و شطرنج در ۴۰ خانه ورزش روستایی و حضور جامعه ورزش شهرستان در نمازجمعه، برگزاری مسابقه دارت در شهرداری شهر نایین، برگزاری مسابقه گل کوچیک در محل فرمانداری و در اختیار قرار دادن اماکن ورزشی به صورت رایگان و نیم‌بها در اختیار مردم، از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این هفته است.

وی برگزاری مسابقه تنیس و فوتبال دستی ویژه جانبازان و تجلیل از ورزشکاران جانباز و معلول را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و در ادامه به برگزاری مسابقات بومی محلی در اداره زندان، برگزاری مسابقه تنیس روی میز ویژه آقایان و بانوان، همایش حرکات نمایشی ویژه کونگ‌فو کاران و برگزاری مسابقه شنا ویژه آقایان و مسابقه کشتی، شطرنج و لیوان چینی اشاره کرد.

رامیار در پایان اظهار داشت: تمام سعی و تلاش‌ ما بر این بوده است که افراد متخصص و کاربلد و تحصیل‌کرده در رأس ورزش شهرستان باشند تا به پیشرفت ورزش شهرستان کمک شود و امیدواریم افراد متخصص و پیشکسوت کمک و راهنمایی کنند تا بتوانیم باعث رشد و ارتقای بیشتر ورزش نایین شویم.

  • نویسنده : طاهره دهقانی