مراسم گرامیداشت روز حماسه و ایثار شهرستان نایین برگزار شد
مراسم گرامیداشت روز حماسه و ایثار شهرستان نایین برگزار شد
مراسم گرامیداشت روز حماسه و ایثار شهرستان نایین شامگاه چهارشنبه در آستان مقدس حضرت امامزاده سلطان سیدعلی (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین ، مراسم گرامیداشت روز حماسه و ایثار شهرستان نایین چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در رواق فاطمیه آستان مقدس امامزاده سلطان سید علی علیه السلام با حضور امام جمعه، سرپرست فرمانداری، مسئولین و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

سردار حاج اکبر نصر از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در این مراسم بیان کرد: مقام معظم رهبری بعد از فتنه ۸۸ به نمایندگان مجلس فرمودند امتحانات و فتنه‌های آینده خیلی سخت است. وی افزود: دشمنان انقلاب از همان روز اول نقشه تجزیه ایران را کشیدند و حالا نیز در حال طرح برای فتنه انگیزی دیگری هستند، باید دشمن را خوب بشناسیم.

نصر با اشاره به حمله رضا شاه به روضه‌های امام حسین(ع) گفت: چون روضه‌ها باعث بیداری و بصیرت مردم می‌شود مورد حمله قرار می‌گیرد، حمله به خیمه امام حسین علیه السلام، حجاب زنان، مسجد و قرآن بخاطر ترس از این ارزش‌ها و یک امتحان برای دشمن و خود ملت ایران است.

وی ادامه داد: وظیفه مردم تبیین این حرکت‌ها بر علیه دشمن است چرا که دشمن بی‌تفاوتی ما را نشانه گرفته است.

رزمنده دفاع مقدس ضمن تأکید بر اینکه دشمن تمام قوای خود را برای تجزیه و سوریه سازی ایران به کار گرفته است، اظهار کرد: امروز دشمن برای رسیدن به خواسته خود احساسات و عواطف زنان را مورد هدف قرار داده است، اگر اتفاقی در ایران رخ دهد صلحی به نام امام حسن مجتبی(ع) وجود ندارد بلکه واقعه عاشورا رقم خواهد خورد.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری همواره بر دفاع از نظام تأکید دارد که یکی از راه‌های مقابله با دشمنان، تقویت ارتباط قوی با کشورهای همسایه است.

نصر خاطرنشان کرد: مردم همیشه با هوشیاری و بصیرت و جدا کردن خود از صف اغتشاشگران می‌توانند نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کنند.
وی در پایان تصریح کرد: پشتیبان نظام اسلامی و ولایت فقیه باشید تا در فتنه ها آسیبی نبینید، تکلیف روشن است این امتحان گذشت باید منتظر امتحان بعدی بود.

 

  • نویسنده : حمیدرضا پوربافرانی