فرش دستباف نایین یک برند است
فرش دستباف نایین یک برند است
کاندید دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: فرش نایین یک برند است که اگر مشکل صادرات آن حل شود تحول بزرگی در اقتصاد ایجاد می‌شود.

فرش

دکتر شیخ حسین رجبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین اظهار کرد: در حوزه اقتصاد صنعت قالی ما حرف اول را در دنیا می‌زد، فرش نایین یک برند است اگر مشکل صادرات آن حل شود تحول بزرگی در اقتصاد ایجاد می‌شود، با هر کسی که در تولید فرش نایین مشارکت دارد، با تولید کننده و صادرکننده صحبت کرده‌ام به این ظرفیت موجود دسترسی داشته‌ام چون معتقدم بخشی از مشکلات فرهنگی امروز ما ریشه در مشکلات اقتصادی دارد که باید حل شود.

فرش

فرش

وی افزود: یکی دیگر از اهدافم از شرکت در انتخابات، تشیویق به مهاجرت معکوس است الان مهاجرت از روستاها به شهرهای کوچک و از شهرهای کوچک به شهرهای بزرگ است، این مهاجرت باید معکوس شود که شرایط دارد.

رجبی در پایان گفت: به شما خواهران و برادران اطمینان می‌دهم که اگر روز ۱۱ اسفند قرعه به نام من افتاد شک نکنید در رفع مشکلات با توجه به دسترسی‌هایی که الان دارم با رؤسای قوا و وزرای محترم این توان را در خودم می‌بینم هر کجا کار خواست گره بخورد با مقام بالاتر مذاکره و رفع و رجوع کنم که به امید خدا بتوانم مشکلات اقتصادی و فرهنگی، آموزشی، دانشگاهی، مدارس، جامعه و فرهنگ حجاب و عفاف را حل کنم چون برای همه اینها ایده دارم.

  • نویسنده : طاهره دهقانی