تصویب ۲۰ مصوبه عمرانی و زیرساختی به منظور توسعه و آبادانی شهرستان هرند
تصویب ۲۰ مصوبه عمرانی و زیرساختی به منظور توسعه و آبادانی شهرستان هرند
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: در جلسه با دهیاران، شهرداران، بخشداران، رؤسای شوراهای اسلامی شهرستان هرند، ۲۰ مصوبه در حوزه عمرانی و زیرساختی به تأیید و تصویب رسید

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در نشستی که پیش از بیست و یکمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان به شهرستان هرند رقم خواهد خورد، با دهیاران، شهرداران، بخشداران، رؤسای شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان دیدار و گفتگو کرد و مسائل و مشکلات شهرستان هرند در حوزه‌های شهری و روستایی مورد بررسی قرار گرفت.

زینلیان اظهار کرد: بیش از ۲۰ مصوبه کاربردی در حوزه‌های زیرساختی شهرستان از جمله راهداری، تأمین آب، بنیاد مسکن، کشاورزی، راه و شهرسازی، مخابرات و گاز به تصویب و تأیید رسید.

وی در خصوص مصوبات این نشست بیان کرد: مصوب شد بخشی از راههای شهرستان ایمن‌سازی و ساماندهی شوند، همچنین مقرر شد، پوشش مخابراتی شهرستان از لحاظ توسعه شبکه و سیستم‌ها به نحو مطلوبی ارتقاء یابد و اصلاح، بهسازی و اجرای کانال‌های آبرسانی و کشاورزی شهرستان هرند در دستور کار قرار بگیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه بایستی مطالعات آبخیزداری شهرستان هرند تکمیل و اجرایی شود، گفت: در حوزه تعاونی دهیاری‌ها نیز مقرر شد ماشین آلات مورد نیاز به شهرستان تخصیص یابد و احداث سه شهرک گلخانه‌ای در شهرستان هرند نیز مصوب و در دستور کار قرار خواهد گرفت و همچنین مقرر شد ارتقاء حمل و نقل بین شهری شهرستان از طریق وزارت کشور پیگیری شود و تا پایان شهریور ماه سه خودروی ون برای مردم شهرستان اختصاص یابد.

گفتنی است: استاندار اصفهان، معاونین و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان پنجشنبه بیست و نهم تیر‌ماه به شهرستان هرند سفر خواهند کرد.

  • نویسنده : طاهره دهقانی