عملیات فلسطین، شکست غیر قابل جبرانی را بر صهیونیست‌ها وارد کرد
عملیات فلسطین، شکست غیر قابل جبرانی را بر صهیونیست‌ها وارد کرد
امام جمعه نایین گفت: این عملیات ترکیبی، غافلگیرانه، سریع و همه جانبه آنقدر مهم است که می‌توان به جرأت گفت فلسطین شکست غیر قابل جبرانی را بر دستگاه امنیتی و اطلاعاتی صهیونیست‌ها وارد کرد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، حجت‌الاسلام محمد مطهرخو، امام جمعه شهرستان نایین امروز در خطبه‌های نماز جمعه، با اشاره به حماسه بی‌نظیر مقاومت فلسطین در فروریختن قدرت صهیونیست‌ها در ۱۵ مهر، اظهار کرد: این نبرد سریع و بی‌مانند همه مختصات یک طوفان و زلزله بزرگ را دارد که این پیروزی را خدمت همه آزادگان جهان تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: چند ماهی بود که صهیونیست‌ها جنایت‌شان را افزایش داده بودند و تمامی حد و مرزها را زیر پا گذاشتند، به ویژه در قدس و مسجد الاقصی که قبله اول مسلمانان جهان و سومین حرم شریف اسلامی بشمار می‌آید، حملات خود را تشدید کردند.

مطهرخو تصریح کرد: صهیونیست‌ها حرمت این مکان مقدس را شکستند، بارها به نمازگزاران در این مسجد حمله کردند و آن‌ها را مورد ضرب و شتم قرار دادند، به قرآن و پیامبر اکرم (ص) اهانت کردند، سعی کردند مسلمانان را از مسجد خارج کنند تا مراسمات خودشان را برگزار نمایند و هر آنچه از دستشان برمی‌آمد از توهین و اهانت به فلسطینی‌ها، در این چند ماه اخیر کم نذاشتند.

امام جمعه نایین خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها ۷۵ سال است که جنایت می‌کنند و نسل کشی علنی راه‌انداختند ولی هیچ صدایی از مجامع جهانی بلند نشده است و وقتی یک همچنین فشاری بر فلسطینی‌ها وارد شود، یک چنین طوفانی برپا می‌شود.

وی ادامه داد: این عملیات ترکیبی، غافلگیرانه، سریع و همه جانبه یعنی از هوا و زمین، چریکی و کلاسیک، سایبری تبلیغاتی، روانی، رسانه‌ای، اطلاعاتی و امنیتی آنقدر مهم است که می‌توان به جرأت گفت فلسطین در همان روز اول به هدفش در این عملیات رسید و شکست غیر قابل جبرانی را بر دستگاه امنیتی و اطلاعاتی صهیونیست‌ها وارد کرد.

 رژیم غاصب اسرائیل سریع‌تر رو به زوال است 

مطهرخو با بیان اینکه بعد از طوفان الاقصی نه رژیم صهیونسیتی رژیم سابق و نه جبهه مقاومت جبهه قبلی خواهد بود، گفت: رژیم غاصب اسرائیل سریع‌تر رو به زوال بوده و مثل یک جسم ضعیفِ زمین‌گیر و رو به مرگ است و در مقابل جبهه مقاومت مثل یک جوان بالیده و با نشاط روی پای خود ایستاده است.

امام جمعه نایین تصریح کرد: این نبرد ممکن است چند ماه طول بکشد تا اهداف مقاومت محقق شود چرا که آن‌ها دنبال چند هدف بزرگ هستند، یکی اینکه بتوانند با اسرای صهیونیست حداکثر زندانیان خودشان را آزاد کنند که بیش از ۵ هزار فلسطینی در زندان‌های صهیونیستی اسیر هستند.

وی اضافه کرد: مقاومت فلسطین می‌خواهد محاصره ۲۰ ساله غزه را بشکند که این کار را هم کردند و همچنین قصد دارند اتصال غزه را با کرانه باختری برقرار و راه لبنان را نیز باز کنند.

وظیفه ما، توجه به حرکات دشمن و حمایت از فلسطین است

مطهرخو بیان کرد: آنچه الان برای ما اهمیت دارد، حرکات دشمن است چرا که دشمن مظلوم‌نمایی می‌کند و رسانه‌های استکبار دنیا هم کمک‌شان می‌کنند تا آن‌ها را مظلوم نشان دهند ولی صد در صد خلاف واقع و دروغ است.

امام جمعه نایین خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد ایران را مقصر این حملات معرفی کنند و شایعه کنند که ایران پول‌های آزاد شده خودش را خرج فلسطینی‌ها می‌کند که این محاسبه غلط آن‌ها است چرا که از حد گذراندن ظلم و جنایت، این بلا را سر آن‌ها آورده و این اتفاق به دست خود فلسطینی‌ها رقم خورده است.

وی گفت: وظیفه دوم ما حمایت است، حمایت از مظلوم در هر کجای دنیا وظیفه ما بوده و باید همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنیم.

  • نویسنده : فاطمه محمدی محمدی