دوازدهمین نمایشگاه تخصصی بازاریابی و تبلیغات، چاپ، بسته‌بندی و صنایع وابسته در اصفهان افتتاح شد
دوازدهمین نمایشگاه تخصصی بازاریابی و تبلیغات، چاپ، بسته‌بندی و صنایع وابسته در اصفهان افتتاح شد
دوازدهمین نمایشگاه تخصصی بازاریابی و تبلیغات، چاپ، بسته‌بندی و صنایع وابسته در اصفهان با حضور ۳۱ شرکت مرتبط با کانون‌های آگهی و تبلیغات، بازاریابی، چاپ و بسته‌بندی در اصفهان با حضور علی تمنایی مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، دوازدهمین نمایشگاه تخصصی بازاریابی و تبلیغات، چاپ، بسته‌بندی و صنایع وابسته در اصفهان با حضور ۳۱ شرکت مرتبط با کانون‌های آگهی و تبلیغات، بازاریابی، چاپ و بسته‌بندی در اصفهان با حضور علی تمنایی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان افتتاح شد.

در این نمایشگاه دستگاه‌های بسته‌بندی، چاپ، ماشین‌آلات کارتن‌سازی، هدایای تبلیغاتی و شرکت‌های ارائه دهنده مشاوره در حوزه تبلیغات از استان‌های اصفهان، تهران، البرز، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، زنجان، فارس، کرمان، همدان و یزد از روز چهاردهم آبان‌ماه به صورت رسمی آغاز به کار کردند.

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های این دوره از نمایشگاه در مقایسه با سال‌های گذشته، برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره‌های آموزشی درخصوص حضور در نمایشگاه، توسعه کسب‌ و کار، آشنایی با روش‌های نوین بازاریابی و مدیریت است، درباره تفاوت دیگر با دوره‌های سابق می‌توان به تخصصی‌تر برگزار شدن، عدم فروش محصولات و عرضه آن و حضور برندهای مطرح در تبلیغات را اشاره کرد.

دوازدهمین نمایشگاه تخصصی بازاریابی و تبلیغات، چاپ، بسته‌بندی و صنایع وابسته از روز چهاردهم آبان‌ماه به مدت چهار روز در ساعات بازدید ۱۱ تا ۱۹ میزبان علاقه‌مندان به رویدادهای نمایشگاهی خواهد بود.