لزوم توجه اداره فرهنگ و ارشاد نایین به رسانه‌های شهرستان / جایگاه رسانه در نایین مظلوم واقع شده است
لزوم توجه اداره فرهنگ و ارشاد نایین به رسانه‌های شهرستان / جایگاه رسانه در نایین مظلوم واقع شده است
مدیرخانه مطبوعات اصفهان گفت: اداره فرهنگ و ارشاد نایین در گام دوم انقلاب به معنای واقعی کلمه، با در اختیار قرار دادن تجهیزات و امکانات باعث دلگرمی رسانه‌های شهرستان شود.

منصور گلناری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین گفت: خیلی خوشبختم از اینکه توفیق داشتم برای آموزش خبرنگاران جوان نایین تحت عنوان صدای نایین که مجموعه فعال و خودجوش است، حضور پیدا کنم، دوره بسیار خوبی بود.

او افزود: در شهرستان‌ها با چالش و خلاء جایگاه واقعی رسانه‌ها و خبرنگاران رو به رو هستیم و به خوبی شاهدیم بر خلاف آن چیزی که خیلی‌ها شعار می‌دهند نیست، اما بایستی مسئولین امر بر نقش موثر رسانه‌ها در شهرستان‌ها تمرکز و رسانه‌هایی که فاقد امکانات و تجهیزات هستند را حمایت کنند.

مدیرخانه مطبوعات اصفهان بیان کرد: صدای نایین ظرفیت خوبی در شهرستان ایجاد نموده و فرهنگ و ارشاد نایین در این دوره جدید به معنای واقعی، با در اختیار قرار دادن تجهیزات و امکانات و همچنین حمایت‌های معنوی باعث دلگرمی نوجوانان و جوانان این رسانه شود.

گلناری گفت: از اینکه شهرستان‌ها ظرفیت‌های خوبی دارند و توجهی به این استعدادها و نیروهای انسانی نمی‌شود ناراحتم؛ چرا که همین ظرفیت‌ها هستند که می توانند در بحث تقویت گردشگری شهر به صورت مطلوب عمل کنند.

مدیرخانه مطبوعات اصفهان با اشاره به جایگاه رسانه در گام دوم انقلاب گفت: به عنوان یک خبرنگار ساده با سابقه ۳۵ سال کار، از مسئولین امر فرهنگ و رسانه تقاضا دارم نسبت به رسانه شهرستان‌ها توجه ویژه داشته باشند و اشاره می‌کنم به فرمایش رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب که ایشان نگاه ویژه‌ای به فرهنگ رسانه و شهرستان‌ها دارند و امروز برای اجرای این شعار بایستی بر توانمندی‌ها تمرکز و نگاه ویژه‌ای صورت بگیرد تا بتونیم از ظرفیت‌ها برای رشد و پیشرفت کشور کمک کنیم.

  • نویسنده : فاطمه محمدی