تعداد بالای آراء وظیفه رئیس هیات را سنگین خواهد کرد
تعداد بالای آراء وظیفه رئیس هیات را سنگین خواهد کرد
محمدی گفت: تعداد بالای رای به نامزد هیات ترای اتلون (سه گانه) نشانگر متفق‌القول بودن اعضای هیات است که وظیفه رئیس جدید را سنگین‌تر می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در مجمع انتخاباتی هیات ترای اتلون ضمن تبریک دهه ولایت و تبریک به مجتبی صباغی اظهار داشت: قبل از هر چیز از آقایان شرفا و نبی‌زاده رئیس سابق و سرپرست هیات ترای اتلون استان اصفهان تشکر می‌کنم، تعداد آرایی که روی تابلو مشاهده کردیم مبین این است که اتفاق نظر خیلی خوبی نسبت به مجتبی صباغی و اعضای مورد معرفی به عنوان کابینه مدیریتی وی وجود دارد و این نوع رای دادن دو پیام مهم در بردارد.

وی ادامه داد: تمامی کسانی که پیگیر موضوع هیات ترای اتلون استان هستند امروز مشاهده کردند که اعضای مجمع انتخاباتی با اتفاق نظر، پای انتخاب یک نفر به عنوان رئیس هیات ایستاده‌اند و مورد حمایت هم قرار خواهند داد تا هیات بتواند به اهداف مدنظر دست یابد.

 جواد محمدی خاطر نشان کرد: تعداد بالای رای به نامزد هیات ترای اتلون نشانگر وحدت و همدلی اعضای هیات است که وظیفه صباغی رئیس جدید را سنگین‌تر می‌کند، مطمئنا با سوابق بسیارخوب و توانایی‌های ارزشمند رئیس جدید به این هیات کمک خواهد شد و روزهای خوبی را رقم خواهد زد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان بیان داشت: در این هیات سه رشته مهم گنجانده شده است اگر نگاهی به رشته‌های زیر مجموعه داشته باشیم، دو و میدانی استان از دیرباز رتبه‌های بسیار خوبی داشته و در رشته شنا هم ملی پوشان و مربیان بسیار خوبی در تیم‌های ملی داریم که افتخار آفرینی می‌کنند، در دو چرخه سواری نیز وضعیت خوبی حاکم است و برآیند این موضوع و سه رشته می‌تواند در رشته ترای اتلون نتیجه بخش باشد.

وی در پایان گفت: امیدوارم در آینده همچون گذشته ورزش سه گانه روزهای بسیار خوبی را سپری کرده و بتواند سهم بیشتری در بخش‌های مختلف تیم‌های ملی داشته باشد.

  • نویسنده : طاهره دهقانی