تکریم ارباب رجوع، خط مشی مسئولین در اصفهان
تکریم ارباب رجوع، خط مشی مسئولین در اصفهان
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان در مراسم تکریم و معارفه رئیس ناحیه نایین بر لزوم پاسخگوئی شایسته و تکریم مراجعین و ذینفعان تاکید نمود.

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، عبدالله گیتی منش؛ مدیر منطقه اصفهان در آئین معارفه و تکریم روسای ناحیه نایین که با حضور فرماندار شهرستان نایین صورت پذیرفت، بر لزوم مردم داری و تکریم مراجعین توسط روسا و مسئولین شرکت تاکید داشت و خدمت صادقانه و خالصانه به مردم شریف استان و هم میهنان را خط مشی پخش منطقه اصفهان دانست. 

او در ادامه ناحیه نایین را به سبب داشتن انبار نفت متصل به خط لوله، از نواحی مهم و راهبردی منطقه دانست و تعامل و هم افزائی پرسنل خدوم ناحیه را در کمک به مدیریت ناحیه به رئیس ناحیه جدید توصیه نمود.

گیتی منش در ادامه به وظایف و ماموریت های مهم و خطیر شرکت در ایام زمستان اشاره نمود و گفت درحال حاضر باتوجه به ناترازی تولید _مصرف گازطبیعی در کشور به جهت تامین گاز بخش خانگی و قطع گاز نیروگاهها  صنایع عمده نظیر کارخانجات سیمان ، تامین سوخت مایع صنایع توسط این شرکت انجام می پذیرد و منطقه اصفهان نیز نقش بسیار مهم و اساسی در انجام این امر مهم دارد .

جذب سرمایه گذار جهت احداث مجاری CNG از دیگر موضوعاتی بود که در جلسه مذکور مطرح گردید.

 

در ادامه فرماندار شهرستان نایین ضمن اهداء لوح تقدیر، از زحمات و تلاش و مساعی علیرضا کوچیان مجرد؛ رئیس سابق ناحیه قدردانی نمود و ارزوی موفقیت و توفیق برای منصور پورمحمدی؛ رئیس جدید ناحیه نمود.

شایان ذکر است ناحیه نایین از نواحی دوازده گانه منطقه اصفهان بوده که شهرستان نایین و خور و بیابانک را تحت پوشش داشته و با بهره مندی از ۵۰ نفر نیروی انسانی، خدمات مورد نیاز به این دو شهرستان را عرضه می نماید.

  • نویسنده : خبرنگار صدای نایین
  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان