از نصب ۵۵ نیروگاه خورشیدی تا اهدای ۹ سری جهیزیه به مددجویان
از نصب ۵۵ نیروگاه خورشیدی تا اهدای ۹ سری جهیزیه به مددجویان
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نایین از اهدای ۹ سری جهیزیه با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ششصد میلیون ریال در این شهرستان خبر داد

محمد جواد شفیعی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نایین در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: در این ایام، ۹ سری جهیزیه به ارزش سه میلیارد و ششصد میلیون ریال که تماماً توسط خیرین و هم‌افزایی مجموعه کمیته امداد تهیه شده بود، بین نوعروسان تحت حمایت توزیع شد.

وی افزود: این اقلام شامل پنج قلم کالای اصلی یخچال فریزر، اجاق گاز طرح فر، ماشین لباسشویی اتوماتیک، جاروبرقی و تلویزیون ال ای دی است که تقدیم این عزیزان گردید تا بتوانند در این ایام مبارک اسباب زندگی مشترک‌شان را فراهم کنند.

شفیعی تصریح کرد: افتتاح منازل مددجویان تحت حمایت و توزیع اقلام ضروری مثل آبگرمکن از برنامه‌های ایام الله دهه فجر کمیته امداد نایین بود که قرار است در عید مبعث افتتاح مرکز نیکوکاری محله محمدیه با نام مبارک شهید سلیمانی را داشته باشیم

وی ادامه داد: در روز میلاد با سعادت امام علی(ع) جشن بزرگی برای فرزندان ایتام برگزار شد که در یک برنامه شاد و متنوع حامیان دیداری صمیمانه با ایتام تحت حمایت خودشان در شهرستان داشتند.

رییس کمیته امداد نایین از دیگر برنامه‌های دهه فجر‌ را برگزاری نشست بصیرتی برای مددجویان تحت حمایت عنوان کرد و گفت: این نشست با حضور خانواده‌های تحت حمایت در موضوعات فرهنگی و بصیرتی برگزار شد که با برنامه‌های متنوع از جمله مسابقه آرمان‌های حضرت امام، نقاشی و ارسال آثار همراه بود که به بهترین آثار هدایایی تقدیم شد.

وی خاطرنشان کرد: بازدید از طرح‌های اشتغال نمونه و بازدید از منازل بیماران خاص و صعب العلاج و دارای مشکلات درمانی، با همراهی دیگر مسئولین شهرستان از دیگر برنامه‌ها در این ایام بود.

شفیعی با اشاره به نصب و راه‌اندازی نیروگاه‌های خورشیدی در منازل مددجویان تحت حمایت، بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تعداد ۵۵ نیروگاه جهت نصب و اجرا در حال راه‌اندازی است که تعدادی از آن‌ها در ابتدای سال جاری مورد بهره‌برداری قرار گرفته است و تعداد قابل توجهی هم به زودی افتتاح می‌شود که برکات زیادی را برای مددجویان تحت حمایت خواهد داشت.

  • نویسنده : طاهره دهقانی