انحراف از مسیرآگاهی دادن به مردم ،باعث تنزل رسانه ها می شود
انحراف از مسیرآگاهی دادن به مردم ،باعث تنزل رسانه ها می شود
نماینده مردم نایین و خوروبیابانک گفت: منحرف شدن از مسیرآگاهی دادن به مردم ، تنزل رسانه  ها را در پی خواهد داشت رسانه هایی که به صورت رسمی در سطح شهرستان فعالیت می نمایند همه این ها را در نظر می گیرند .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین، دکتر الهام آزاد نماینده مردم نایین و خوروبیابانک در مراسم افتتاح پایگاه خبری صدای نایین ضمن تشکر از حضور مسئولین شهرستان در این مراسم گفت: مسئولین باید به استعداد جوانان به ویژه جوانان خوب نایین بها دهند ، بنده خودم را نماینده جوانان می دانم جوانانی که باید از آن ها حمایت کنیم جوانانی که اگر ما حمایت نکنیم قطعا استعدادهای آن ها شکوفا نخواهد شد.
او افزود: در این مدت که توفیق خدمتگزاری مردم نایین و خوروبیابانک را داشتم تعهد دادم هر جایی که احساس کنم جوانی استعداد دارد اما نتوانسته بدون حمایت ما مسئولین استعداد هایش شکوفا شود حمایت کنم جوانان شهرستان نایین کافیه به بنده اطلاع دهند در چه زمینه ای استعداد دارند قطعا حمایت خواهم کرد.
آزاد با بیان اینکه شهرستان نایین از قدمت بسیار طولانی برخوردار است بیان نمود: بچه های صدای نایین یک ظرفیت بسیار عالی برای شهرستان نایین هستند و انتظار می رود در انتهای مسیر همه ما هر آنجا که می توانیم کمکشان کنیم.
نماینده مردم نایین و خوروبیابانک  با تاکید بر اینکه رسانه ها نقش تاثیرگزار در آگاهی دادن به مردم دارند گفت: در تمام ابعاد سیاسی ،اجتماعی،فرهنگی و اقتصادی بایستی دقت لازم صورت گیرد چرا که خود رسانه ها هستند که باعث رشد و پیشرفت خود یا پسرفت خود می شوند.
او رمز موفقیت رسانه ها را کسب رضایت خدا در جهت منافع عمومی مردم عنوان کرد و  افزود: صدایی که از رسانه ها در سطح شهرستان و کشور منعکس می شود، مصداق کلام رهبر معظم انقلاب که تاکید بر مراقبت از رفتار ها، نگاه ها و قضاوت ها است باشد، مبادا از مسیر اصلی منحرف شوید، از نقد های خود مراقبت کنید و نقد های خود را صادقانه بیان کنید، زیرا نقد های شما است که در پیشبرد مسیر مسئولین تاثیرگذار است و نقد شما باید نقدی منصفانه باشد نه نقد مغرضانه و از روی منافع شخصی باشد.
آزاد با اشاره به اینکه نقد منصفانه از ویژگی های بارز یک رسانه است گفت: منحرف شدن از مسیرآگاهی دادن به مردم ، تنزل رسانه  ها را در پی خواهد داشت رسانه هایی که به صورت رسمی در سطح شهرستان فعالیت می نمایند همه این ها را در نظر می گیرند که نقد نباید مغرضانه باشد.
ماشاءالله فخارزاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  در این مراسم گفت: در سطح شهرستان متأسفانه گاهی اطلاع رسانی هایی انجام می‌شود که در این مسیر و حقانیت حرکت نمی‌کند .
او با اشاره به زمان بر بودن اخذ مجوز افزود: برای دریافت مجوز از اداره ارشاد اسلامی نباید با قانون درگیر شد اگر جوانان در عرصه فعالیت خود موفق عمل کردند به دنبال اخذ مجوزات لازم هم باشند.
فاطمه محمدی مدیر مسئول پایگاه خبری صدای نایین ضمن تشکر از حمایت های سرکارخانم آزاد نماینده مردم نایین و خوروبیابانک گفت: پایگاه خبری صدای نایین با حفظ رسالت صداقت و امانت داری با هدف رسانه ای شدن نایین قدم برداشته ، رسانه ای شدن یعنی نشان دادن ظرفیت های عظیم گردشگری،  صنعتی، کشاورزی و فرهنگی شهرستان در سطح کشوری و حتی بین المللی است. 
او کشف، پرورش و توانمندی سازی نوجوانان و جوانان با استعداد ، خروج مردم از خمودگی و نا امیدی به سمت امید و شادی از دیگر اهداف این مجموعه عنوان نمود و گفت: همه این ها فقط در مسیرآگاهی ، حمایت و همراهی مسئولین و مردم محقق خواهد شد.
 محمدی در پایان خاطر نشان کرد: صدای نائین صدای مردم و صدای عملکرد خوب مسئولینی است که برخی از رسانه ها جاهلانه یا عامدانه فاصله ای بین مردم و مسئولین ایجاد کردند که جز با کار فرهنگی و رسانه مفید و سالم نمی شود از بین برد.
پایگاه خبری تحلیلی صدای نایین با شماره مجوز ۸۸۱۲۸ در سامانه جامع رسانه های کشور به آدرس اینترنتی www.SEDAYENAEIN.IR    به عنوان اولین پایگاه خبری صدای نایین به ثبت رسیده است.
  • نویسنده : الهه سلطانی