برگزاری جلسه شورای هنرستان‌ها‌ی هنرهای زیبای اصفهان
برگزاری جلسه شورای هنرستان‌ها‌ی هنرهای زیبای اصفهان
جلسه شورای هنرستان‌ها‌ی هنر‌های زیبای اصفهان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، علی تمنایی مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان در این جلسه گزارشی از وضعیت، نقش و جایگاه هنرستان‌های هنرهای زیبا در حوزه فرهنگ و هنر کشور و استان ارائه نمود و بر توجه بیشتر به مسائل هنرستان‌ها توسط اداره کل تاکید نمود و در ادامه، رؤسای هنرستان‌ها گزارشی از وضعیت هنرستان‌های تحت مدیریت خود را ارائه نمودند.

سپس دکتر ابراهیمی،مدیر کل آموزش وپرورش استان اصفهان به تشریح دیدگاههای خود در موضوع هنرستان‌های هنرهای زیبا پرداخت و بر تعامل و همکاری مستمر طبق روال و امکانات موجود تاکید نمود.

 در این جلسه مقرر شد با توجه ظرفیت هنرستان های هنرهای زیبا در حوزه‌های هنری جشنواره و برنامه‌های مشترک با موضوعات کاربردی و با همکاری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان و اداره کل آموزش و پرورش استان و هنرستان‌های هنرهای زیبا، طی تفاهمنامه‌ای برگزار شود.

 همچنین با توجه به ظرفیت خوب و مناسب مجمع خیرین مدرسه ساز استان و ضرورت حفظ و نگهداری هنرستان‌های هنرهای زیبا پیشنهاد شد اداره کل آموزش و پرورش استان در این زمینه مساعدت لازم را به عمل آورد.

گفتنی است شورای هنرستان‌های زیبا صبح روز شنبه هفتم مردادماه با حضور محمد حسین محمدی رییس هنرستان هنرهای زیبای پسران، فاطمه رئوفی منش، رییس هنرستان هنرهای زیبای دختران، ولی‌اله توکلی، رییس هنرستان هنرهای زیبا شهرضا پسران، پیمان شاپوری رییس اداره فنی حرفه‌ای و کار و دانش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، سعید ضابطی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان، سید‌ رضا طباطبائی، دبیر شورا وپرویز طاهری رییس محترم مدرسه موسیقی پسران برگزارشد .

  • نویسنده : طاهره دهقانی