کشف ۳۳۵ کیلو تریاک زیر بار زغال سنگ
کشف ۳۳۵ کیلو تریاک زیر بار زغال سنگ
فرمانده انتظامی شهرستان نایین از شناسایی و دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف ۳۳۵ کیلو و ۹۸۰ گرم تریاک در عملیات ویژه ماموران پلیس خبر داد

سرهنگ هادی کیانمهر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نائین، در تشریح جزئیات خبر بیان داشت: ماموران پلیس از حمل و جابجایی محموله‌ای از مواد افیونی توسط یک دستگاه کامیون در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان نایین مطلع شده و اقدامات پلیسی و ویژه خود را جهت شناسایی محموله مواد مخدر آغاز کردند.

 وی در در ادامه گفت: در نهایت پس از حضور نامحسوس ماموران انتظامی و کنترل تردد خودروهای عبوری، کامیون حامل مواد مخدر در یکی از محورهای مواصلاتی در شهرستان نایین شناسایی شد که برای بررسی دقیق‌تر به راننده خودرو دستور ایست می‌دهند.

 فرمانده انتظامی شهرستان نایین تصریح کرد: پس از متوقف شدن خودرو و در بازرسی دقیق از آن، ماموران پلیس مقدار ۳۳۵ کیلو و ۹۸۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در زیر بار زغال سنگ زغال سنگ جاساز شده بود را کشف کردند.

 سرهنگ کیانمهر در پایان با اشاره به توقیف خودرو حامل مواد افیونی و دستگیری یک سوداگر مرگ خاطرنشان کرد: ماموران پلیس در سطح استان حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهند کرد.

  • نویسنده : طاهره دهقانی