امنیت شرط لازم برای پیشرفت هر جامعه
امنیت شرط لازم برای پیشرفت هر جامعه
سرپرست فرمانداری با تاکید بر اینکه امنیت مقوله بسیار مهمی است گفت: امنیت شرط لازم برای پیشرفت در هر جامعه می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، دکتر محمد کریمی در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان و پرسنل فراجا ضمن تشکر از زحمات آنان، بیان کرد: در اتفاقات اخیر و اغتشاشاتی که در کشور رخ داد زحمات و مظلومیت نیروی انتظامی بیش از پیش نمایان شد.

وی افزود: امنیت مقوله بسیار مهمی است که در سایه امنیت می توان در حوزه پیشران‌های اقتصادی حرکت کرد و یقیناً موضوع امنیت شرط لازم برای پیشرفت در هر جامعه می‌باشد.

سرپرست فرمانداری شهرستان نایین اظهار داشت: امنیت کشور جمهوری اسلامی ایران مرحوم خون شهدا و نیروهای خدوم امنیتی و انتظامی و نظامی می‌باشد و ما قدردان تلاش‌های شبانه روزی عزیزان فراجا هستیم.

دکتر کریمی در پایان در خصوص مسائل و مشکلات نیروهای انتظامی در شهرستان نایین نیزخاطر نشان کرد: ما قول می‌دهیم که قول ندهیم و هرگاه موضوعی را عملی کردیم و به نتیجه رساندیم آن موضوع را عنوان نماییم.

همچنین در ابتدای این جلسه سرهنگ هادی کیانمهر فرمانده انتظامی شهرستان نایین ضمن تبریک انتصاب آقای دکتر کریمی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان نایین و همچنین تشکر از زحمات آقای فیروزی سرپرست سابق فرمانداری برای آقای دکتر کریمی آرزوی توفیق نمود.

سرهنگ کیانمهر در ادامه افزود: امیدوارم بتوانیم با وحدت، همدلی و هم افزایی در میان اعضای شورای تامین در حفظ امنیت شهرستان و تأمین آرامش و آسایش برای مردم موفق باشیم.

از دیگر برنامه های سرپرست فرمانداری نایین حضور در مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ مسجد امام حسین علیه السلام نایین بود.

  • منبع خبر : فرمانداری نایین