۶۹ مصوبه لازم الاجرا برای توسعه و آبادانی شهرستان هرند در بیست و یکمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان
۶۹ مصوبه لازم الاجرا برای توسعه و آبادانی شهرستان هرند در بیست و یکمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان
بیست و یکمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان به شهرستان هرند رقم خورد، در این سفر ۶۹ مصوبه به منظور توسعه و آبادانی این شهرستان به تأیید و تصویب رسید.

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در پایان شورای اداری مشترک استان و شهرستان هرند، گفت: در امتداد سفرهای شهرستانی کاروان خدمت دولت مردمی در استان، با بررسی‌ و پیگیری‌هایی که از قبل به همت فرماندار و رؤسای دستگاه‌های اداری شهرستان انجام شده بود، سفر به شهرستان هرند انجام شد.

وی ادامه داد: در جریان این سفر بازدیدهایی را از مزارع کشاورزی، پروژه‌های راه و برخی از مجموعه‌های آموزشی و فرهنگی شهرستان داشتیم، همچنین جلساتی با حضور فعالان اقتصادی و بخشداران، دهیاران، رؤسای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان در خصوص بررسی مسائل زیربنایی و زیرساختی شهرستان انجام شد.

مرتضوی با اشاره به برگزاری ملاقات مردمی و نشست صمیمانه با نخبگان شهرستان، اظهار داشت: با توجه به رویکرد نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان به مسائل روز کشور و استان می‌توان گفت شاهد یکی از غنی‌ترین جلسات نخبگانی بودیم.

وی خاطر نشان کرد: شورای اداری مشترک استان و شهرستان نیز برگزار و به ۲۷ مصوبه در شورای اداری در حوزه ادارات و بخش‌های مختلف، حوزه ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، راهداری و دیگر بخش‌ها دست یافتیم، در حوزه زیرساختی و زیربنایی نیز ۲۳ مصوبه و در حوزه اقتصادی ۱۹ مصوبه به تائید و تصویب رسید تا با اجرای مصوبات شاهد کاهش مشکلات و توسعه شهرستان باشیم.

استاندار اصفهان با تأکید بر پیگیری مصوبات تا مرحله اجرایی شدن، گفت: دبیرخانه سفر در استانداری، جلساتی را در این خصوص برنامه‌ریزی کرده تا طبق زمانبندی مشخص مصوبات اجرایی شوند در غیر اینصورت در سامانه‌ای که به همین منظور درنظر گرفته‌ایم عدم اجرای مصوبه مشخص و مورد رصد و پیگیری می‌شود.