اعزام ۱۹ کاروان سلامت به مناطق استان اصفهان
اعزام ۱۹ کاروان سلامت به مناطق استان اصفهان
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از اعزام ۱۹ کاروان سلامت به مناطق استان از ابتدای سال‌جاری تا پایان دی‌ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، محمد نوید متقی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در راستای انجام خدمات بشردوستانه، جمعیت هلال احمر استان اصفهان ۱۹ تیم پزشکی شامل ۵۸ پزشک داوطلب و ۵۴ پیراپزشک را در قالب کاروان‌های سلامت به مناطق محروم و کم برخوردار اعزام کرده است.

وی افزود: کاروان‌های سلامت جمعیت هلال احمر استان با هدف ارتقاء و بهبود کیفیت زندگی نیازمندان در خانواده‌های محروم ، کم برخوردار و روستائی و مشارکت مؤثر بین پزشکان داوطلب ، خیرین و داوطلبان اعزام می‌شوند.

متقی با اشاره به روحیه ایثار و از خود گذشتگی پزشکان داوطلب هلال احمر تصریح کرد: در این کاروان‌ها پزشکان و پیراپزشکان در تخصص‌های زنان و زایمان، چشم‌پزشکی، عفونی، پوست و مو، اورولوژیست، دندانپزشکی، داخلی، آنکولوژی، مغز و اعصاب، ارتوپد، اطفال و پزشک عمومی به ۵۳۵۵ نفر خدمات درمانی ارائه نمودند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان بیان کرد: در دهه مبارک فجر نیز ۱۳ کاروان سلامت دیگر به مناطق محروم اعزام خواهد شد که از پزشکان داوطلب دعوت می‌نماییم در صورت تمایل به شعب هلال احمر شهرستان مربوطه مراجعه نمایند.