در جلسه شورای اداری نایین چه گذشت؟ /فرزندآوری راه نجات نایین
 در جلسه شورای اداری نایین چه گذشت؟ /فرزندآوری راه نجات نایین
استاندار اصفهان در نهمین سفر خود با حضور در جلسه شورای اداری این شهرستان به بررسی مشکلات شهرستان پرداخت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین ، جلسه شورای اداری شهرستان همزمان با نهمین سفر استاندار اصفهان به این شهرستان برگزار شد.

فرزندآوری راه نجات نایین

حجت الاسلام سجادی امام جمعه نایین در این جلسه با تاکید بر رونق جمعیت در شهرستان گفت: امروز شاخص همه مشکلات کمبود جمعیت در شهرستان است و امکانات و جمعیت رابطه دو سویه دارند و اگر شغل و در آمد باشد رفاه شکل می‌گیرد و باید متکی به مصرف خود باشیم نه صرفا مصرف کننده.

امام جمعه نایین با اشاره به اینکه نایین باید صنعتی شود گفت: شهرنایین باید صنعتی باشد چرا که افزایش جمعیت در صنعت شهر نهفته اشتغال نیاز به بودجه دولتی ندارد با حمایت سرمایه گذاران می توانیم به بسیاری از مشکلات جامع عمل پوشاند.

 

نایین فاقد کتابخانه عمومی و مجتمع های فرهنگی و آموزشی مناسب

محسن فیروزی در جلسه شورای اداری با حضور استاندار اصفهان گفت: شهرستان نایین ۲۳ هزار کیلومتر مربع مساحت و ۲۳ درصد استان را دارا است که با توجه به داشتن جمعیتی بالغ بر ۱٫۷ دهم درصد و قرار گرفتن در مسیر چهار راه ارتباطی قرار گرفته که متاسفانه فاقد کتابخانه عمومی و مجتمع های فرهنگی و آموزشی مناسب می باشد.

انتقال فرمانداری نایین  به فرمانداری ویژه

الهام آزاد نماینده مردم نایین و خوروبیابانک در این جلسه با اشاره به اینکه در شهرستان نایین و خور و بیابانک همیشه همراهی و همدلی بین اعضای شورای اداری وجود دارد گفت: امروز با  کمبود شدید نیروی انسانی در پست های اجرایی مواجه ایم که یکی از مطالبات بنده انتقال فرمانداری ویژه بوده است و بارها این موضوع را از  وزارت کشور پیگیر بوده ام و حمایت دادند و این اتفاق بایستی رقم بخورد چرا که نایین تمامی مولفه ها را در خود دارد و تنها مولفه ای که ندارد جمعیت است.

  • نویسنده : یلدا آه مند