طرح حجاب و عفاف در نایین اجرا می‌شود
طرح حجاب و عفاف در نایین اجرا می‌شود
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با تأکید بر اینکه کشف حجاب جرم است و با کسی مماشات نداریم، گفت: در نایین با حضور فرمانده جدید، طرح حجاب و عفاف اجرا می‌شود که انتظار ما همراهی مردم و مسئولین است.

طرح حجاب و عفاف در نایین اجرا می‌شود

سردار محمدرضا هاشمی فر، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت با خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین، بیان کرد: فرماندهی انتظامی استان اصفهان، به سبب رعایت ارزش‌ها و موازین دینی و اخلاقی جامعه و در چارچوب مطالبات عمومی و بر اساس وظایف قانونی، طرح حجاب و عفاف را در همه معابر و اماکن عمومی اصفهان آغاز کرده است.

وی با تأکید بر اینکه این طرح با جدیت دنبال می‌شود، افزود: طرح نور سراسری بوده و به همه شهرستان‌ها نیز ابلاغ شده و در حال اجرا است.

نایین

نایین

هاشمی فر تصریح کرد: در این حوزه توصیه من این است که بانوان محترم قانون را رعایت کنند چرا که حجاب هم تکلیف شرعی و هم قانونی است.

جانشین فرمانده انتظامی اصفهان، خاطرنشان کرد: کشف حجاب نوعی جرم است و ما دیگر مماشات نمی‌کنیم، با کسی تعارف هم نداریم و برخورد می‌کنیم اما انتظار داریم همچنان که مردم تا امروز همراهی کردند در ادامه هم همراه ما باشند.

وی ادامه داد: در شهرستان نایین نیز با حضور فرمانده جدید، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده و طرح حجاب و عفاف اجرا می‌شود که انتظار ما همراهی مردم و مسئولین است، ما هم در میدان در کنار مردم با قوت و قاطعیت خواهیم بود.

  • نویسنده : طاهره دهقانی