پیام امام جمعه شهرستان نایین در محکومیت اقدام تروریستی شیراز /باز هم دست قدرت الهی چهره کریه نفاق را هویدا کرد
پیام امام جمعه شهرستان نایین در محکومیت اقدام تروریستی شیراز /باز هم دست قدرت الهی چهره کریه نفاق را هویدا کرد
امام جمعه شهرستان نایین با صدور پیامی حادثه تروریستی در حرم حضرت شاهچراغ(ع) شیراز را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین، حجت الاسلام محمد مطهرخو امام جمعه شهرستان نایین با صدور پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در حرم حضرت شاهچراغ(ع) شیراز و تسلیت به خانواده های شهدای این حادثه، گفت: باز هم دست قدرت الهی چهره کریه نفاق را هویدا کرد هم آنان که چیزی جز ذلت ملت ایران نمی خواهند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَوْلَا دَفْعُ اللَّهِ النَّاسَ بَعْضَهُمْ بِبَعْضٍ لَهُدِّمَتْ صَوَامِعُ وَبِیَعٌ وَصَلَوَاتٌ وَمَسَاجِدُ یُذْکَرُ فِیهَا اسْمُ اللَّهِ کَثِیرًا ۗ وَلَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ
و اگر خدا دفع شر بعضی از مردم را به بعض دیگر نکند همانا صومعه‌ها و دیرها و کنشت‌ها و مساجدی که در آن ذکر خدا بسیار می‌شود همه خراب و ویران شود. و هر که خدا را یاری کند البته خدا او را یاری خواهد کرد، که خدا را منتهای اقتدار و توانایی است.
باز هم دست قدرت الهی چهره کریه نفاق را هویدا کرد هم آنان که چیزی جز ذلت ملت ایران نمی خواهند. زالو صفتانی که به خون این ملت مسلمان تشنه اند و هر گاه بتوانند خباثت درونی خود را آشکار می کنند.
اکنون که بار دیگر دستهای پشت پرده استکبار در پس پرده آزادی و حقوق بشر دروغین نمایان شده و دروغ پردازی های مجازی با اتفاقی حقیقی و تلخ نقش بر آب شده است باید صف خودی از غیر خودی جدا شود و نوجوانان و جوانان ما واقعیت را با چشم باز ببینند و لمس کنند که این دشمن قسم خورده صلاح و فلاح ملت ما را نمی خواهد.
بنده ضمن تسلیت به ملت قهرمان ایران بویژه خانواده شهدای این روزها از مردم شهید پرور نایین درخواست می کنم در محکومیت این ماجرای تأسف بار پس از نماز جمعه فردا ششم آبان ماه در راهپیمایی شرکت کرده و نقش خود را در تاریخ ثبت نمایند.
که خداوند از مجرمان انتقام خواهد گرفت.
والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته
شیراز ، فارس ، آباده ، اصفهان ، تبریز، مشهد ، زنجان ، کهکیلویه و بویر احمد 
  • نویسنده : حمیدرضا پوربافرانی