کشف سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال
کشف سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال
سرپرست فرماندهی انتظامی نایین از کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد و بر مقابله قاطعانه پلیس با قاچاق منابع ملی تأکید کرد.

کشف سوخت قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال

سرگرد حسن براهیمی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نایین در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین، بیان کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی مأموران انتظامی این فرماندهی حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه تریلی تانکدار حامل سوخت مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه راننده خودرو فاقد هرگونه مجوز و مدرک معتبر و قانونی برای حمله محموله بود، افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و موفق به کشف ۳۲ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق شدند.

سوخت

سوخت

براهیمی با اشاره به اینکه ارزش سوخت مکشوفه قاچاق برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه تریلی توقیف و راننده آن نیز پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی نایین در پایان بر مقابله قاطعانه پلیس با قاچاق کالا و منابع ملی کشور تأکید کرد و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

  • نویسنده : حمیدرضا پوربافرانی