پیام تبریک و قدردانی مدیرعامل سیمان نایین در روز کارگر
پیام تبریک و قدردانی مدیرعامل سیمان نایین در روز کارگر
مدیرعامل شرکت سیمان نایین در پیامی به مناسبت روز جهانی کارگر، از تلاش‌های خالصانه و شبانه‌روزی همه کارگران زحمتکش خصوصاً کارگران پرتلاش سیمان نایین قدردانی کرد.

پیام تبریک و قدردانی مدیرعامل سیمان نایین در روز کارگر

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، مهندس علیرضا مهرپژوه مدیر عامل شرکت سیمان نایین در پیامی به مناسبت روز جهانی کارگر، ضمن تبریک و شادباش این روز بزرگ، از تلاش‌های خالصانه و شبانه‌روزی همه کارگران زحمتکش و خصوصاً تلاشگران شرکت سیمان نایین قدردانی کرد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم تعالی

کارگر بازوان توانمند تولید کشور است (مقام معظم رهبری)

یازدهم اردیبهشت‌ ماه، روز جهانی کار و کارگر فرصت مناسبی است تا از تلاش‌های کارگران پرتوان و تلاشگر ایران اسلامی و خصوصاً عزیزانم در این شرکت که با همت والای خود چرخ تولید و صنعت کشور را می‌گردانند، تشکر و قدردانی کنم.

تصور پیشرفت و توسعه جامعه بدون حضور مشارکت دلسوزانه قشری به نام کارگر غیرممکن است و بر همین اساس جایگاه کار و کارگر در آموزه‌های دین مقدس اسلام مورد توجه ویژه بوده و قداست کار و مجاهدت تا مرتبه شهادت اعتلا بخشیده شده است و ارزش کارگر چنان است که همانا پیامبر عظیم الشأن بر دستان کارگر بوسه می‌زند.

روز کارگر یادآور تلاش دلاور مردانی است که در کارگاه‌های تولیدی و صنعتی در کوره‌پزخانه‌ها و معادن، با اراده‌ای قوی و روحیه خستگی‌ناپذیر، در سرما و گرما به عنوان نیروی محرکه اقتصادی نقش مهمی در زمینه تولید و اقتصاد کشور ایفا می‌کنند.

شرکت سیمان نایین این افتخار را دارد که با همراهی و تلاش موثر کارگران توانمندش، در راستای تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب که «جهش تولید با مشارکت مردم» نام گذاری شده است، توانسته همواره نقش موثری در حفظ موقعیت کنونی شرکت به عنوان یک واحد تولیدی فعال با تولید با کیفیت برتر در بین گروهای سیمانی داشته باشد.

کارگر

کارگر

در آینده نیز با تلاش مستمر و خستگی ناپذیر کارکنان در تلاش است تا با توان و پشتکار به دوران طلایی و آرمانی خود دست پیدا کند، کارگر و کارفرما در این شرکت به این نتیجه رسیده‌اند که هردو بال‌های پرنده موفقیت و پیشرفت اقتصادی بوده و لازم و ملزوم همدیگر می‌باشند.

این مناسبت ارزشمند را به کارگران خدوم در ایران اسلامی، کارگران شریف شهرستان نایین و تلاشگران خستگی ناپذیر شرکت سیمان نایین تبریک عرض نموده و از تلاش‌های خالصانه و شبانه‌روزی همه کارگران زحمتکش و خانواده شرکت سیمان نایین که ردای تلاش و خدمت بر قامت استوارشان تجسمی از همت والای‌شان است و همواره خالق بهترین‌ها بوده‌اند را ارج نهاده و سلامتی، نیک‌بختی و موفقیت همه شما عزیزان را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

 

علیرضا مهرپژوه

مدیرعامل شرکت سیمان نایین

 

خبر تجلیل از کارگران سیمان نایین به مناسبت هفته کارگر را نیز بخوانید

  • نویسنده : حمیدرضا پوربافرانی