برگزاری دوره‌ توانمندسازی تشکل‌ها و هیئت‌های مذهبی استان اصفهان
برگزاری دوره‌ توانمندسازی تشکل‌ها و هیئت‌های مذهبی استان اصفهان
مدیر کل تبلیغات اسلامی اصفهان از برگزاری دوره‌ توانمندسازی تشکل‌ها و هیئت‌های مذهبی مذهبی استان اصفهان با عنوان دوره‌ ماه، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، حجت الاسلام مهدی فوقی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: دوره معرفت و مهارت افزایی در آوردگاه تمدنی با هدف توانمندسازی تشکل‌ها و هیئت‌های مذهبی استان اصفهان با عنوان دوره‌ ماه به مدت دو روز در اردوگاه فرهنگی شهدای درچه برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره با حضور تشکل‌های دینی و مذهبی از سراسر استان اصفهان، روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۱۶ و ۱۷ آذرماه برگزار‌ خواهد شد که برای هیئت‌ها و مجموعه‌های مردم نهاد هیئت محوری است که در محیط اطراف پیرامونی کنشگری اجتماعی فرهنگی دارند.

فوقی با اشاره به اهداف برگزاری این دوره بیان کرد: پرداختن به ابعاد مختلف مدیریت اجتماعی، ایجاد انگیزه جهت روزآمدسازی جریان مدیریت هیئت، مهارت افزایی فعالان رسانه‌ای هیئت، ارتقا سطح فکری و عملیاتی مدیران بخش نوجوان و بانوان هیئت و فراهم نمودن زنجیره‌‌ای از فعالان فرهنگی برای لشکر جهاد تبیین، از جمله اهداف این دوره است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی اصفهان خاطرنشان کرد: دوره ماه یک دوره‌ معرفتی و مهارت‌افزایی هیئت‌های مذهبی در آوردگاه تمدنی است که به همت سازمان هیئت و تشکل‌های دینی کشور و همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان و با حضور اساتید برتر کشوری و استانی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این دوره با استفاده از توان علمی و تجربه عملی اجرا می‌شود که حاضرین در این دوره مدیران هیئت‌های مذهبی، مدیران بخش رسانه هیئت، مدیران مرتبط با نوجوان و جوان هیئت و مدیران بخش خواهران هستند.

  • نویسنده : فاطمه محمدی