افتتاح خانه تیراندازی با اسلحه برای اولین بار در شهرستان نایین
افتتاح خانه تیراندازی با اسلحه برای اولین بار در شهرستان نایین
رئیس اداره ورزش و جوانان نایین از افتتاح خانه تیراندازی با اسلحه برای اولین بار در شهرستان نایین، همزمان با هفته تربیت بدنی خبر داد.

روح اله رامیار رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نایین، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین، اظهار کرد: برای اولین بار در شهرستان نایین خانه تیراندازی با اسلحه همزمان با هفته تربیت بدنی افتتاح خواهد شد که برای بهره‌برداری از این سالن، بالغ بر ۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه این خانه تیراندازی در سالن آزادی محمدیه قرار دارد، گفت: با هدف آموزش تیراندازی برای بانوان و آقایان، کشف و پرورش استعدادها در این رشته و اعزام آن‌ها به مسابقات استانی و کشوری، خانه تیراندازی راه‌اندازی می‌شود که این سالن پتانسیل میزبانی مسابقات استانی و حتی کشوری را هم دارا است.

رامیار تصریح کرد: تمام هزینه‌های تجهیز این سالن با آقای علی ایرانپور بوده است که حکم ایشان به عنوان رئیس هیئت تیراندازی در همان روز افتتاحیه از استان می‌رسد و کار خود را شروع خواهد کرد.

رئیس ورزش و جوانان نایین با تأکید بر اینکه قدم‌های مثبتی برای ورزش نایین برداشته شده است، بیان کرد: علاوه بر تیراندازی چند رشته نوپای دیگر همچون رینگ بوکس، شطرنج و سوارکاری را در شهرستان راه‌‌اندازی کردیم که همگی مورد استقبال مردم خوب شهرستان قرار گرفته است و امیدواریم با راهنمایی پیشکسوتان و افراد متخصص بتوانیم شاهد پیشرفت روزافزون ورزش نایین باشیم.

وی افزود: در رشته‌های کشتی، کاراته، بدنسازی و پرورش اندام، دختران و پسران نایین توانستند کسب رتبه نمایند و برای شهرستان افتخارآفرین باشند، همچنین برای اولین بار در شهرستان میزبان دو دوره مسابقات کشوری فوتسال بودیم.

نایین، رتبه اول استان در فضای ورزشی

رامیار با تاکید بر اینکه بیش از ۷۰۰ میلیون ریال به هیأت‌های ورزشی کمک شده است، خاطرنشان کرد: در بحث زیرساخت‌ها و فضای ورزشی در استان رتبه اول را دارا هستیم و تمام سعی و تلاش ما بر این بوده است که افراد متخصص و کاربلد و تحصیل کرده در راس هیأت‌های ورزشی قرار گیرند که بتوانند به پیشرفت ورزش شهرستان کمک کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نایین با اشاره به جذب اعتبارات عمرانی برای مجموعه‌های ورزشی، بیان کرد: سالن چند منظوره هماباد با دریافت اعتبار ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در طی دو سال اخیر، شروع به کار کرده است و برای سالن چند منظوره چوپانان سال گذشته اعتبار ۳ میلیارد ریالی جذب کردیم که برای امسال اعتبار یک میلیارد‌ و ۵۰۰ میلیون ریالی پیش بینی شده است و در بهمن ماه، بعد از ۱۶ سال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اعتبار جذب شده برای مجموعه ورزشی تختی را ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: با این اعتبار مشکلات سالن‌ها از جمله مشکلات برقی، گرمایشی و سرمایشی، آبیاری درختان و تعمیر سوئیت اداره برطرف شد و آسفالت ورودی این مجموعه ورزشی بعد از ۴۰ سال با هزینه‌ای بالغ بر ۵ میلیارد ریال با همکاری شهرداری، انجام شد.

رامیار تصریح کرد: امسال برای استخر نایین همانند سال گذشته ۵ میلیارد ریال اعتبار داشتیم که کار شروع شده است و در کل مبالغ خوبی را توانستیم با کمک نماینده شهرستان و فرماندار پیگیری و جذب کنیم.

  • نویسنده : طاهره دهقانی