مشارکت مردم در انتخابات می‌تواند بر اقتدار کشور بیفزاید
مشارکت مردم در انتخابات می‌تواند بر اقتدار کشور بیفزاید
امام جمعه خوروبیابانک گفت: میزان مشارکت مردم می تواند در انتخابات یازدهم اسفند بر پیشرفت و اقتدار و امنیت ایران بیفزاید.

مشارکت مردم در انتخابات می‌تواند بر اقتدار کشور بیفزاید

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، حجت‌الاسلام محمد حسین رمضانی امام جمعه خوروبیابانک در خطبه‌های نمازجمعه، اظهار داشت: امام موسی کاظم(ع) هنگامی که در حال رفتن به زندان هستند زمزمه می‌کنند که خدایا برای سیر در مسیر تو، ره توشه نیاز دارم و این ره توشه نیز تنها در اعتماد به خداوند است.

وی افزود: پیوند عرفان سیاست هنر ائمه ما است که یک مطلب عرفانی را در یک جای سیاسی به کار برده و البته این آمیختگی عرفان با سیاست در قرآن به همه ما می‌آموزد که در هر امتی رسولی معبوث شده است که یکی از آن‌ها را به سمت عبودیت، معنویت و عرفان سوق بدهد.

رمضانی تصریح کرد: باید از طاغوت اجتناب کنیم چون آن کسانی که به دنبال زر و زور و سیاست هستند حالا به قول خودشان به دنبال معنای سیاسی‌گری هستند گ، خداوند می‌گوید جلوی این‌ها باید ایستاد و از آن‌ها اجتناب کرد.

امام جمعه خور و بیابانک خاطرنشان کرد: مردم ما چهل و پنج سال پیش و البته چه بسا سال‌ها قبل از آن وجود چنین گوهری همچون امام راحل را ارزش نهاده و دل به او سپردند که ثمره و محصول آن کشوری می‌شود که باعث بشارت برای مظلومان عالم و خار چشم مستکبران دنیا شود.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی توانسته به رتبه‌ای برسد که دشمن نتواند در مقابل او دست از پا خطا کند، انقلاب اسلامی ایران وحدت آفرین بود و برای دشمنان نیز مأیوس کننده بود.

رمضانی یادآور شد: شاهد هستیم که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری امام خامنه‌ای در اوج عزت و افتخار پیشرفت به سر می‌برد و البته فراموش نکنیم که میزان مشارکت مردم می تواند در انتخابات یازدهم اسفند بر پیشرفت و اقتدار و امنیت ایران بیفزاید.

امام جمعه خور و بیابانک ادامه داد: پنج روز پیش شاهد حمله‌ای بودیم به یکی از پایگاه‌های آمریکا در مرز اردن و سوریه توسط مقاومت اسلامی عراق موسوم به کتائب حزب الله عراق، در طی این حمله چند تن از نظامیان آمریکایی کشته و زخمی شدند.

وی اضافه کرد: این فرصت خوبی بود برای آمریکا که با بزرگ‌نمایی تهدیدات خود در منطقه عراق و سوریه جبهه مقاومت را در یک حالت تعلیق و شیوه ی پدافندی وارد کنند یعنی شیوه جبهه مقاومت را از شیوه آفندی تبدیل به شیوه پدافندی کند.

رمضانی تصریح کرد: در این زمان شاهد افزایش تقاضاهای کاذب در بازارهایی همچون طلا و ارز بودیم و شاهد افت بازارهای موازی آن همچون بازارهای سرمایه‌محور که سرمایه را در جهت رشد بنگاه‌های بزرگ تولیدی فراهم می‌کند.

امام جمعه خور و بیابانک خاطرنشان کرد: امید می‌رود با برقراری امنیت بیشتر در منطقه، شاهد توازن و حتی عکس این مطلب خواهیم بود، در راستای این حمله تحرکات نظامی آمریکا و پیغام‌هایش افزایش معناداری پیدا کرد.

  • نویسنده : علیرضا صفاری‌فر