اضافه شدن رشته سیمان و معدن به دانشگاه جامع علمی کاربردی نایین
اضافه شدن رشته سیمان و معدن به دانشگاه جامع علمی کاربردی نایین
مدیرعامل سیمان نایین از تعامل این شرکت با دانشگاه علمی کاربردی نایین برای اضافه شدن رشته تولید سیمان و کنترل کیفیت خبر داد.

علیرضا مهرپژوه مدیرعامل سیمان نایین، در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین، بیان کرد: رشته تولید سیمان و کنترل کیفیت با تعامل این کارخانه و دانشگاه علمی کاربردی راه اندازی شد که با استقبال خوب پرسنل این کارخانه در مقطع کاردانی ثبت نام صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه تعامل صنعت با دانشگاه، امروز یکی از ضروریات مدیر دانش در کارخانه‌ها به شمار می‌رود، گفت: طی پیگیری‌های صورت گرفته با سرپرست دانشگاه علمی کاربردی نایین، با اضافه شدن رشته تولید سیمان در این دانشگاه، سرمایه انسانی و مدیریت دانش کارکنان این کارخانه پیشرفت پیدا خواهد کرد.

مهرپژوه با بیان اینکه امر آموزش یکی از مهمترین مولفه‌ها در توسعه منابع انسانی است، تصریح کرد: اتکا به خودباوری و ارتقاء ارتباط و همکاری دانشگاه و صنعت در پیشرفت علمی شهرستان و کشور اهمیت ویژه‌ای دارد و امروز مؤلفه مهمی در توسعه دانش به شمار می‌رود، چرا که در اکثر کشورهای توسعه یافته، می‌توان بالندگی علمی در صنعت و دانشگاه‌ها را حاصل همکاری نزدیک با صنایع و توسعه صنعتی در فضای رقابتی را ناشی از داشتن ارتباط هدفمند و تقاضامحور صنایع با دانشگاه‌ها دانست.

مدیرعامل سیمان نایین در ادامه با بیان اینکه سالانه به طور متوسط بین ۵۰۰۰ نفر ساعت در محل کارخانه سیمان آموزش‌های مختلف را طی می‌کنند، خاطرنشان کرد: آموزش کارکنان نقش مهمی در رشد و موفقیت کارخانه داشته و به خوبی با ارتقا سطح دانش خود می‌توان نسبت به تحقق اهداف سازمان قدم برداشت.

هانیه السادات حسینی سرپرست دانشگاه علمی کاربردی نایین و دانشجویان رشته سیمان این دانشگاه در سفری یک روزه به کارخانه سیمان نایین از این شرکت بازدید کردند.

نحوه آشنایی با فرآیند تولید، تنظیم و ساخت مواد، آشنایی با فرآیند مقاوم سازی از جمله برنامه‌های این بازدید بود.

  • نویسنده : فاطمه محمدی