تجلیل از خانواده های معظم شهدای عملیات محرم
تجلیل از خانواده های معظم شهدای عملیات محرم
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: از خانواده های معظم شهدای عملیات محرم با حضور مسئولین تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، محمود اشکستانی گفت: به مناسبت گرامیداشت 11 آبان، از خانواده شهیدان والامقام عباس پوربافرانی، نعمت الله پوربافرانی، محسن پوربافرانی و عباسعلی بافرانی  تجلیل و از آنان دلجویی شد.

محمدحسین نصرتی در دیدار با خانواده های شهدا بیان کرد:  امروز در جامعه بیش از هر زمانی نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستیم و شهدا سرمایه اصلی نظام اسلامی و عامل اقتدار، امنیت و آسایش امروز کشور هستند که با جانفشانی ایران اسلامی را سربلند و عزتمند کردند. مقام شهدا و ایثارگران و ارج نهادن به مقام آنان وظیفه سنگینی است که بر دوش تمامی مسئولان و آحاد ملت می‌باشد.

سرهنگ الیاسی  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیز در این دیدار گفت: برای حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده باید این فرهنگ با جدیت در برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی کشور مد نظر قرار گیرد.

اشکستانی در ادامه بیان نمود: خانواده شهدا مایه افتخار جامعه، میراث‌داران انقلاب اسلامی و سرمایه‌های معنوی کشور به شمار می‌روند و دیدار با آن‌ها و رسیدگی به مشکلات آنان وظیفه مسئولان و مدیران است و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دلجویی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران افتخار بزرگی است و به طور قطع خدمت مخلصانه به این عزیزان رضایت خداوند متعال را در پی دارد.
قرائت زندگینامه و وصیتنامه شهدا از دیگر برنامه های این دیدارها بود.