پیام تبریک مدیرعامل شرکت فولادالبرز ایرانیان به مناسب روز کارگر
پیام تبریک مدیرعامل شرکت فولادالبرز ایرانیان به مناسب روز کارگر
دکتر قاسم خلیلی مدیرعامل شرکت فولاد البرز ایرانیان “فایکو” در پیامی هفته کار و کارگر و روز کارگر را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل شرکت فولادالبرز ایرانیان به مناسب روز کارگر

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، دکتر قاسم خلیلی مدیرعامل شرکت فولاد البرز ایرانیان “فایکو” در پیامی هفته کار و کارگر و روز کارگر را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

پرسنل محترم

سلام علیکم؛

روز ۱۱ اردیبهشت در تقویم رسمی کشور روزی برای قدردانی از تلاش‌های بی‌دریغ عزیزانی است که با وجود سخت‌ترین شرایط کاری و معیشتی، جان‌برکفانه همچون سال‌های دفاع مقدس، کشور را در مسیر تأمین امنیت اقتصادی و تحقق خودکفایی و مهم‌تر از همه استقلال همه‌جانبه به ویژه در عرصه تولید، یاری رسانده‌اند و این را به خوبی می‌توان از فرمایشات مقام معظم رهبری دریافت کرد که در دیدار خود با کارگران کشور عنوان کردند بهبود حال جامعه‌ کارگری تأثیر بزرگی در بهبود حال کل جامعه دارد.

این دیدگاه متعالی در بیانات معظم له نشان از اهمیت مسأله کار و جامعه کارگری در یک جامعه اسلامی دارد که به کرار در بیانات و رهنمودهای ایشان بر ضرورت توجه شایسته به این قشر تأکید و توصیه شده است.

کارگران عزیز در جای جای این سرزمین پهناور می‌کوشند تا چرخه‌های صنعت هرگز از حرکت بازنایستد و پرقدرت‌تر از همیشه کشور را به تعالی و پیشرفت همه‌جانبه در تمامی عرصه‌های سازندگی سوق دهند.

کارگر

کارگر

بنده نیز افتخار دارم که عضوی از خانواده بزرگ کارگران تلاشگر فولاد البرز ایرانیان باشم؛ امیدوارم در سالی که با درایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بنام سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است که صحنه گردان و اصل و محور اساسی تحقق این شعار همانند سالیان گذشته شما کارگران عزیز هستید، بتوانیم این شعار را به خوبی محقق کنیم.

ضمن تبریک روز جهانی کارگر و هفته کار و کارگر که برای بزرگداشت مقام والا و ارزشمند کارگران و تقدیر از زحمات و تلاش‌های این قشر مهم و تاثیرگذار در رشد و پیشرفت صنعت، تولید و اقتصاد ملی و تحقق زمینه بالندگی و ارتقاء ظرفیت‌های کشور است، برای همه شما عزیزان از خداوند بخشنده و مهربان، سلامتی خواهانم.

قاسم خلیلی

مدیرعامل شرکت فولادالبرز ایرانیان

  • نویسنده : حمیدرضا پوربافرانی