چرا به اسم قانون مردم را در مضیقه قرار داده‌اید، چرا دچار خود تحریمی شده‌اید؟
چرا به اسم قانون مردم را در مضیقه قرار داده‌اید، چرا دچار خود تحریمی شده‌اید؟

  به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین حجت الاسلام و المسلمین سید علی سجادی در خطبه های این هفته نماز جمعه در رواق فاطمیه ضمن خیرمقدم به اعضای فراکسیون زنان مجلس خواستار رسیدگی به موضوع زمین و مسکن جوانان نایین شد.   خطیب نماز جمعه گفت: چرا به اسم قانون مردم را در مضیقه […]

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین حجت الاسلام و المسلمین سید علی سجادی در خطبه های این هفته نماز جمعه در رواق فاطمیه ضمن خیرمقدم به اعضای فراکسیون زنان مجلس خواستار رسیدگی به موضوع زمین و مسکن جوانان نایین شد.

 

خطیب نماز جمعه گفت: چرا به اسم قانون مردم را در مضیقه قرار داده‌اید، دور مردم دایره کشیده اید و گفته اید از این دایره بیرون نیایید، این سختی است که به مردم خود تحمیل کرده‌اید چرا دچار خود تحریمی شده‌اید؟!

 

او افزود: به هر جوانی که ازدواج می کند ۲۰۰ متر زمین برای مسکن و یا ۵۰ متر برای کارگاه بدهند، همه از شهرهای بزرگ برمی‌گردند چه دلیلی دارد همه را به کلان شهرها بفرستیم.

سجادی گفت: در بحث مسائل روز ادامه مذاکره ۱+۴ مطرح است، سیاستی که به خواست رییس جمهور محترم اعلام شده، مذاکره فقط برای رفع تحریم است؛ مذاکره خوب است، منتها نه با التماس و دنبال دشمن دویدن، فقط برای رفع تحریم .

او ادامه داد: رئیس‌جمهور اولویت اول را معیشت مردم قرار داده‌اند که امیدواریم همه مسئولین به موضوع معیشت رسیدگی کنند که اینها درد جامعه است و دشمن را امیدوار می‌کند و به امنیت جامعه لطمه می‌زند و قابل چشم پوشی نیست؛ بنابراین در سیاست خارجی مذاکره برای رفع تحریم و در سیاست داخلی اولویت معیشت مردم است.

 

سجادی، ضمن گرامیداشت ۲۵ آبان سالگرد شهادت تعداد زیاد شهدای اصفهانی که روز اصفهان نامگذاری شده، گفت: خیلی از کشتارها در ایران توسط منافقین صورت می‌گیرد مثل همین شهدایی که در عملیات محرم شهید شدند یا شهدای هسته‌ای، که نفاق عامل همه اینهاست.

  • نویسنده : طاهره دهقانی