توزیع بسته های کمک معیشتی در نایین
توزیع بسته های کمک معیشتی در نایین
150 بسته گوشت گرم گوسفندی به ارزش تقریبی 400 میلیون ریال در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، حجت الاسلام سیدعلی سجادی امام جمعه نایین در این مراسم گفت: بسیاری از خانواده ها توان تهیه و خرید مایحتاج زندگی خود را ندارند و شاید ماه ها نتوانسته اند نسبت به تهیه گوشت اقدام کنند که این کار می تواند باعث خشنودی خانواده ها گردد و باید پیگیری شود تا این برنامه ها در سطح شهرستان استمرار داشته باشد.

ماشااله فخارزاده  ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: این عمل نیک و خداپسندانه با درخواست افراد متمکن جهت کمک به افراد بی بضاعت و همکاری موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قم و برنامه سمت خدا انجام شده و این بسته های گوشت تهیه و در اختیار دبیرخانه کانونهای مساجد استان قرار داده شده است.

وی بیان نمود: در این راستا خانوارهای نیازمند توسط مدیران کانون های مساجد در شهرستان شناسایی و بسته های گوشت قربانی با استفاده از ظرفیت بچه های مسجدی کانون های فرهنگی هنری مساجد توزیع می گردد.

فخارزاده گفت: طرح قربانی این ماه با عنوان «میهمان مادر» به مناسبت شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا(س) انجام شده است. گفتنی است برنامه توزیع گوشت بین نیازمندان روز پنجشنبه ۲۵ آذر ماه با حضور امام جمعه، مسئول دفتر نماینده مردم شهرستان های نایین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی و رئیس شورای اسلامی شهرستان نایین در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انجام شد.

 

 

  • نویسنده : فاطمه محمدی محمدی