لازمه پیشرفت ورزش، وحدت و همدلی است نه تفرقه افکنی / وظیفه خود می‌دانم که به ورزش شهرستان توجه کنم
لازمه پیشرفت ورزش، وحدت و همدلی است نه تفرقه افکنی / وظیفه خود می‌دانم که به ورزش شهرستان توجه کنم
نماینده مردم نایین و خوروبیابانک در جمع ورزشکاران نایین گفت: وحدت و از خودگذشتگی بین هیات های ورزشی باعث پیشرفت و ارتقا سطح ورزش نایین خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین، الهام آزاد در جمع ورزشکاران نایین گفت: ورزشکاران و قهرمانان استانی و کشوری در نایین نباید دغدغه‌ای جز کسب عنوان قهرمانی داشته باشند و تا حد امکان می‌بایست امکانات لازم برای ارتقای سطح ورزش فراهم شود.

یکی از مربیان ورزشی رشته فوتسال در این جلسه با اشاره به قول‌های عملی نشده توسط برخی از مسئولین گفت: ورزش نایین با ۵ یا ۱۰ میلیون تومانی که توسط یک خیر پرداخت می‌شود پیشرفت نمی‌کند و تنها نیاز ضروری آن حمایت همیشگی از تیم‌های ورزشی است، ما برای رفت و آمد بین استان و سایر شهرستان، مجبور به پرداخت هزینه‌های هنگفتی هستیم که در اغلب موارد نمی‌توانیم این

هزینه‌ها را پرداخت کنیم.

نائب رئیس والیبال شهرستان نایین با ابراز گلایه‌مندی مبنی بر اینکه، چطور هیات ورزشی که خود متولی و مسئول است نمی‌تواند در شهرستان از سانس رایگان بهره‌مند شود گفت: این مشکل باعث دلسردی بین ورزشکاران خانم در رشته والیبال می‌شود، این در صورتی است که حتی برای یک سالن ورزشی نه سیستم گرمایشی مناسب و نیز سرمایشی در اختیار ورزشکاران نمی‌باشد.

یکی از مربیان و بازیکنان تیم فوتسال گفت: یک تیم فوتبال به جای اینکه دغدغه و فکرش بازی با رقیب باشد به دنبال تیغ چمن‌زنی ، خرید بنزین برای ماشین چمن‌زنی شده است.

پیشکسوت فوتبال شهرستان با اشاره به اینکه مشکل ورزش نایین با یک تقدیر نامه دادن حل نمی‌شود گفت: بارها از مسئولان ورزش شهرستان، درخواست یک اتاق برای وسایل خریداری شده تنیس صورت گرفت، اما اتاقی که بتوان از این وسایل نگهداری نمود، نیست.

نماینده مردم نایین و خوروبیابانک پس از شنیدن صحبت ها و گلایه‌مندی ورزشکاران گفت: هر چند تقدیرنامه به پاس تشکر و تقدیر از ورزشکارانی است که در مسابقات خوش درخشیدند اما همه مشکلات ورزشکاران را حتما پیگیری می‌کنم.

آزاد با اشاره به صحبت های یکی از ورزشکاران گفت: شرایط حضور نماینده های ورزشی دراستان‌ها و یا مسابقات کشوری باید به گونه‌ای باشد که هیچ دغدغه و نگرانی برای اعزام در بین بازیکنان نباشد و همه اقدامات برای افتخارآفرینی جوانان شهرستان را در دستور کار قرار می‌دهم.

در پایان این جلسه، از مقام آوران مسابقات استانی و کشوری در سال ۱۴۰۰، روسای هیات‌ها و مدیران موسسات فرهنگی و ورزشی، دبیران سمن‌های جوانان و تعدادی از پیشکسوتان ورزشی تجلیل شد.

 

  • نویسنده : ریحانه ورپایی