کاروان خدمت، پیشرفت و تحول در نایین
کاروان خدمت، پیشرفت و تحول در نایین
مسؤولان شهرستان نایین با حضور در روستاها و بخش‌های محروم در راستای تحول و پیشرفت این مناطق، به بررسی میدانی مسائل پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، صبح امروز جمعه دوم آذر ماه ۱۴۰۱، کاروان خدمت شهرستان نایین با محوریت حضور میدانی مدیران در روستاها و مناطق محروم و با نگاه پیشرفت و مبتنی بر طراحی برنامه تحول شهرستان، راهی روستاهای سهیل و سپرو گردید.

این برنامه با مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) و سخنرانی حجت‌الاسلام محمد مطهرخو امام جمعه شهرستان در فرمانداری نایین شروع شد.

روستاهای سهیل، سپرو، بنوید، هندچو و منطقه کلوت محمدیه و روستای مزرعه امام مقصد کاروان خدمت در سفر امروز بودند.

در پایان سفر، جلسه تخصصی بررسی مسائل این مناطق در روستای مزرعه امام با حضور اهالی این روستا برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد مطهرخو امام جمعه شهرستان نایین در این جلسه ضمن تشکر از فرماندار و نماینده شهرستان که با جدیت و خدمت در شهرستان امید آفرینی کرده‌اند، گفت: طبق روایات اگر برای مومنی گره‌ گشایی کنید خداوند گره دنیا و آخرت شما را باز خواهد کرد و این کار شما بسیار ارزشمند است.

وی افزود: گاهی مردم راهی یا کسی را برای ارتباط با مسؤولان ندارند و آوردن میز خدمت در بین مردم خیلی مهم و موثر است، ان شاالله که حضرت زهرا «س» به همه عزیزان توفیق خدمت بیشتر و سلامتی بدهد.

محمد کریمی سرپرست فرمانداری شهرستان نایین در ادامه جلسه بیان کرد: کاروان خدمت در دولت سیزدهم بر اساس مسئله محوری است، به این صورت که مسئول ستاد و‌ بخشدار با حضور در محل یک مرتبه مسائل را بررسی و پیگیری کرده و سپس در یک جلسه ۶ ساعته در فرمانداری با حضور مدیران ادارات مطرح شده است.

وی افزود: در واقع ساعت‌ها پژوهش، مطالعه، بررسی و پیگیری باعث شده است که امروز در سفر یک روزه خدمت شما مردم عزیز روستا باشیم.

الهام آزاد نماینده شهرستان نایین ضمن تشکر از شورا و دهیاری‌های روستا و تقدیر از عملکرد جهادی و انقلابی فرماندار شهرستان و همراهی امام جمعه، بیان کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری مگر می‌شود در وسط میدان بود و تلاش کرد و نتیجه‌ای حاصل نشود، قطعا این تلاش‌ها نتیجه خواهد داشت.

وی افزود: پروژه پساب فاضلاب، ترمیم و بازسازی جاده روستا‌ها با ۳ میلیارد و پانصد تومان بودجه مازاد و قیر رایگان و آبرسانی به روستاها از جمله مواردی است که به درخواست مردم پیگیری کرده‌ایم.

نماینده مجلس سنددار کردن زمین‌های روستای مزرعه امام، تکمیل کتابخانه و روشنایی معابر روستا را از پیگیری مطالبات صورت گرفته این روستا بیان کرد.