دومین جلسه ستاد هماهنگی و برنامه‌ریزی گرامیداشت دهه مبارک فجر شهرستان نایین برگزار شد
دومین جلسه ستاد هماهنگی و برنامه‌ریزی گرامیداشت دهه مبارک فجر شهرستان نایین برگزار شد
دومین جلسه ستاد هماهنگی و برنامه‌ریزی بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان نایین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، دومین جلسه ستاد هماهنگی و برنامه‌ریزی گرامیداشت دهه مبارک فجر در محل فرمانداری شهرستان نایین برگزار شد.

در ابتدای جلسه محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین با تأکید بر اینکه اکنون که فرصت خدمت رسانی به عنوان خادم مردم برای ما حاصل شده باید این فرصت را قدر بدانیم، اظهار کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند آن چیزی که حاج قاسم را تبدیل به مکتب سلیمانی نمود اخلاص حاج قاسم بود ما نیز باید به تأسی از سردار دلها با اخلاص در خدمت به مردم و نظام اسلامی تمام توان خود را به کار گیریم.

وی افزود: با توجه به اینکه کارشناسان روابط عمومی نیز در این جلسه حضور دارند با استفاده از ظرفیت آن‌ها بایستی گزارش اقدامات ادارات و خدمات دولت و نظام به صورت هنرمندانه و تبیینی خصوصا در ایام الله دهه مبارک فجر به اطلاع مردم رسانده شود.

در ادامه حجت الاسلام مطهر خو امام جمعه شهرستان نایین نیز ضمن تشکر از ابتکار فرماندار شهرستان در کمیته‌بندی و محوربندی و نظم‌بخشی میان ادارات و ارگان‌ها در انجام برنامه‌های دهه فجر، بیان کرد: امام باقر(ع) فرمودند که نگه داشتن کار خیر و خوب، مهم‌تر و سخت‌تر از انجام آن عمل است، در این راستا حفظ نظام جمهوری اسلامی بالاترین معروف است که به برکت رهنمودهای حضرت امام (ره) و خون شهدا و تلاش انقلابیون و مردم عزیز باید این کار خوب انجام شود.

وی افزود: برنامه‌های دهه مبارک فجر باید وزین، مبتکرانه و فاخر باشد و قابلیت تبیین برای نسل جدید در این برنامه‌ها در نظر گرفته شود، همچنین برنامه‌ها باید در راستای جذب افراد و پیوستن آن‌ها به قطار انقلاب باشد. امام جمعه نایین تصریح کرد: کارهای خوب و بزرگی توسط ادارات انجام می‌شود ولی متاسفانه مردم از بسیاری از این برنامه‌ها اطلاعی ندارند بنابر این باید تمام ادارات یک نفر کارشناس روابط عمومی داشته باشند و این افراد به صورت تخصصی توجیه شده و آموزش ببیند تا گزارش اقدامات ادارات به موقع و دقیق به مردم اطلاع رسانی شود.

در ادامه سرهنگ الیاسی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین و مسئولین کمیته‌های ۱۸گانه دهه مبارک فجر به تشریح برنامه‌ها و اقدامات انجام شده در راستای مصوبات جلسه قبلی ستاد دهه مبارک فجر پرداختند و تصمیماتی اتخاذ گردید.

  • نویسنده : فاطمه محمدی