بهره برداری از طرح های آبرسانی در ۶۵ روستا
بهره برداری از طرح های آبرسانی در ۶۵ روستا
استاندار اصفهان از طرح بهره برداری طرح آبرسانی برای 65 روستای شهرستان نایین خبر داد.

دکتر سیدرضا مرتضوی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین با اشاره به تشریح مصوبات صورت گرفته در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: در این جلسه حدود ۱۱۷ روستای زیر ۲۰خانوار و بالای ۲۰ خانوار نسبت به آب رسانی آن تصمیم گیری و مقرر شد که ۶۵ روستا حداکثر تا پایان شهریور به بهره برداری برشد. روستاها حداکثر تا پایان شهریور از پروژه های آبرسانی که دارد انجام می شود بهره مند شوند و مشکل آب رسانی ما در این شهرستان وجود نداشته باشد.

او با اشاره به گازرسانی شهر انارک و روستا چوپانان افزود: با تامین اعتباراتی که در سفر رئیس جمهور به اصفهان صورت گرفته شده بزودی شاهد طرح گاز رسانی به انارک و سمت چوپانان انجام خواهد شد.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه یکی از مزیت های شهرستان، در بحث های گردشگری و میراث فرهنگی است گفت: مجموعه میراث فرهنگی و گردشگری استان نسبت به تهیه و تدوین طرح جامع گردشگری برنامه ریزی های لازم را در دستور کار خواهند داشت که این یک کار متفاوت خواهد بود.

مرتضوی در ادامه با اشاره به مشکلات شهرک های صنعتی از احداث شهرک صنعتی فرآوری های معدنی در شهرستان با وسعت ۳۵۰ هکتار خبرداد.

او گفت: این شهرستان از جمله شهرستان هایی بود که متاسفانه در بخش خدمات آزمایشگاهی و حوزه سلامت با مشکلاتی مواجه بود و مقرر شد که آزمایشگاه مرکزی که از قبل کار شده بود و متاسفانه هنوز به سرانجام نرسیده تامین اعتبار شود و مردم شهرستان از یک مرکز آزمایشگاهی جامع برخوردار شوند.

استاندار اصفهان در خصوص حل مشکل بیمارستان افضلیان نائینی گفت: با اعتبار خوبی که در سفر رئیس جمهور به استان صورت گرفت بیمارستان افضلیان نایین منشا خیر و برکت برای شهرستان خواهد بود.

او با اشاره به ایمن سازی جاده های شهرستان افزود: مقرر شد بعضی از بخش و نقاطی که محل تصادفات و وضعیت ناایمنی داشت را با پشتیانی هم در دستور کارقرار گرفته و پیگیری شود.

مرتضوی گفت: . برای هر کدام از این مصوبات مطابق با جدول زمان بندی که تدوین شده مصوبات در سفرهای شهرستانی به صورت دو هفته یک بار گزارش پیشرفت پروژه های شهرستان های مختلف ارائه می شود.

استاندار اصفهان در پایان گفت: مسئولین استان و شهرستان ها تماما و مجاهدانه پای کار مردم هستند و هر چه در توان دارند از مردم دریغ نمی کنند.

  • نویسنده : حمیدرضا پوربافرانی