اسکان ۳۵۰۰ مسافر نوروزی در اردستان
اسکان ۳۵۰۰ مسافر نوروزی در اردستان
فرماندار اردستان گفت: از ابتدای شروع سفرهای نوروزی، حدود ۳ هزار و ‌‌۵۰۰ مسافر نوروزی در اردستان اسکان یافته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین از اردستان، سید محمد هادی احمدی‌طبا فرماندار اردستان در بازدید از روند اجرای پویش همراهان سفر ایمن، اظهار داشت: از ابتدای شروع سفرهای نوروزی تاکنون، تعداد ۳ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر نوروزی در شهرستان اردستان اسکان یافته‌اند که مراکز اسکان در این شهرستان شامل اقامتگاه‌های بوم‌گردی، مدارس و هتل جهانگردی است.

وی با اشاره به خدمات‌دهی ۵ مجتمع بین‌راهی به مسافران نوروزی، افزود: روزانه به طور متوسط از ابتدای شروع مسافرت‌‌های نوروزی حدود ۵ هزار خودروی سواری سبک و سنگین از جاده ترانزیت اردستان عبور می‌کنند و در این راستا مجتمع‌های بین‌راهی شهرستان اردستان آماده ارائه خدمات هستند.

احمدی‌طبا تصریح کرد: پویش همراهان سفر ایمن با هدف فرهنگ‌سازی و همچنین کاهش سوانح رانندگی و افزایش ایمنی در حال انجام است که این طرح همزمان با ۱۰۰ نقطه دیگر کشور در شهرستان اردستان و مجتمع بین‌راهی مهرگان این شهرستان برگزار می‌شود.

فرماندار اردستان با اشاره به وجود جاذبه‌های گردشگری فراوان در این شهرستان و بازدید گردشگران، تاکید کرد: تاکنون بیش از ۱۵۰۰ نفر از جاذبه های تاریخی، طبیعی و گردشگری شهرستان اردستان بازدید کردند.

  • نویسنده : علیرضا صفاری‌فر
  • منبع خبر : فارس