انتخابات موجب تحول‌آفرینی می‌شود
انتخابات موجب تحول‌آفرینی می‌شود
امام جمعه اردستان گفت: باید افرادی که تریبون دارند مردم را برای مشارکت در انتخابات تشویق کنند چرا که انتخابات موجبات تحول‌آفرینی را فراهم می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین از اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری امام جمعه اردستان در خطبه‌های نمازجمعه، اظهار داشت: حضرت فاطمه(س) سرور زنان عالم است که مردم از شناخت حقیقت وجودی این بانوی بزرگوار عاجز هستند چرا که کثرت و فراوانی خیر در این بانو برای جهانیان به اثبات رسیده و در آستانه روز میلاد این بانو قرار داریم.

وی افزود: روز ولادت حضرت فاطمه الزهرا(س) به عنوان روز زن نامگذاری شده که امید می‌رود این بانوی بزرگوار برای زنان جامعه ما، اسوه و الگو باشد چرا که فاطمه الزهرا(س) محور تمام نیکی‌ها و خوبی‌های موجود در دنیاست.

حجت الاسلام دهشیری خاطرنشان کرد: در آستانه روز نهم دی روز بصیرت قرار داریم که مردم یک‌بار دیگر بصیرت خود با رهبر و انقلاب نشان دادند و در سیزدهم دی نیز شهادت سردار سلیمانی را داریم که اسطوره مقاومت لقب گرفت و این باید گرامی داشته شود.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: رهبر انقلاب اسلامی در جمع مردم کرمان و خوزستان مطالبی را بیان کردند که باید افرادی که تریبون دارند مردم را برای مشارکت در انتخابات تشویق کنند چرا که انتخابات موجبات تحول‌آفرینی را فراهم می‌کند.

وی یادآور شد: شهید سید رضی موسوی از جمله شهدایی است که شاید برخی‌ها ایشان را نمی‌شناسند اما پس از اینکه دشمنان چندین بار برای ترور ایشان برنامه ریزی کردند بالاخره به دست مزدوران و جیره‌خوران رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

  • نویسنده : علیرضا صفاری‌فر