انتقاد دهقان از بی توجهی به واکسن کرونا/ از بصیرت کشاورزان تشکر می کنم
انتقاد دهقان از بی توجهی به واکسن کرونا/ از بصیرت کشاورزان تشکر می کنم
کارشناس حوره از بی توجهی برخی شهروندان نسبت به تزریق واکسن کرونا انتقاد کرد و گفت: این افراد مسئول سلامت بقیه افراد جامعه نیز هستند و در مقابل آن ها باید پاسخگو باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین حجت الاسلام اکبر دهقان کارشناس حوزه گفت:مطالبه کشاورزان در هفته گذشته مطالبه درستی بود معضل خشکسالی چندین استان از جمله خوزستان ،چهارمحال و بختیاری ،اصفهان و یزد را در بر گرفته و به جز موضوع آب زاینده رود موضوع فرونشست زمین در اصفهان مطرح است که به آن زلزله خاموش می گویند و باید مسئولین فکری بکنند وبه وعده‌هایی که داده‌اند عمل کنند.

او در ادامه افزود: مردم هوشیار باشند چون دشمن می خواهد از آب گل آلود ماهی بگیرد و درصدد ضربه زدن به نظام و ناکارآمد جلوه دادن نظام است و باید تشکر کرد از کشاورزان که هوشمندانه عمل کردند و خط شان را از آشوبگران جدا کردند.

دهقان با بیان اینکه تزریق واکسن در کنترل ویروس کرونا و مرگ و میر ناشی از آن بسیار موثر بوده است، از افرادی که تاکنون واکسن نزده اند خواست تا هرچه سریعتر نسبت به واکسیناسیون اقدام کنند.

او با دعوت، از کسانی که واکسن نزده اند به واکسیناسیون گفت: در شهرستان نایین ۷۵ درصد از واجدین شرایط واکسن زده اند و این آمار باید به بالای ۸۵ درصد برسد تا ایمنی لازم به وجود آید و باعث تاسف است که از نظر میزان درصد واکسیناسیون جزو پنج شهرستان آخر باشیم .
او افزود باید مصرف آب را در خانه بهینه کنیم و در آن صرفه جویی کنیم و از دعای باران غافل نشویم تا انشاالله شاهد بارش نزولات آسمانی باشیم.

خطیب موقت جمعه ادامه داد: ۱۲ آذر روز قانون اساسی است قانون اساسی ما مبتنی بر اسلام ناب و آموزه های دینی جامع و کامل است و همه باید از مسئولین گرفته تا مردم به این قانون که برگرفته از تعالیم قرآن و دین است احترام بگذارند و خود را ملزم به اجرای آن بدانند.

  • نویسنده : طاهره دهقانی