مسئولان در رفع مشکل و راه اندازی کارخانه بیستون بافران همت کنند/ گلایه امام جمعه نایین از صداو سیما 
مسئولان در رفع مشکل و راه اندازی کارخانه بیستون بافران همت کنند/ گلایه امام جمعه نایین از صداو سیما 
صدای نایین/ امام جمعه نایین با اشاره به مشکلات واحدهای صنعتی شهرستان گفت: کارخانه بیستون بافران بیش از چند سال است که درگیر بروکراسی‌های اداری است و این واحد می‌تواند اشتغال بیش از 200 نفر را فراهم کند. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین، حجت الاسلام سید علی سجادی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان نایین با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری گفت: سه ماه از سال می‌گذرد اما واحدهای صنعتی با مشکلات و موانع زیادی روبه رو هستند و نمونه آن کارخانه بیستون شهر بافران است که می‌تواند زمینه ساز اشتغال ۲۰۰ نفر باشد.
وی ضمن گلایه‌مندی از صدا و سیما به جهت بی‌برنامگی در پخش افزود: صدا و سیما، یک رسانه ملی است که باید در جهت جهاد تبیین و رفع مشکلات اقدام کند اما با ساخت برنامه‌هایی که هیچ گونه منفعت و سودی برای مردم ندارد دچار منفعل شده است.
خطیب نماز جمعه ضمن گرامیداشت واقعه خونین هفتم تیر بیان نمود: شهید بهشتی یک فرد نبود یک مکتب بود که پیروان زیادی داشت و هم اکنون نیز پیروان بسیاری دارد و شهادت ایشان از تفکرات بنی صدر بود تفکر اسلام ایبرال، اسلام غربزده که متأسفانه هنوز هم در جامعه رواج دارد.
وی افزود: باید بر روی این وقایع بزرگ کشور که دارای ارزش فراوانی هستند بسیار کار شود و باید بین جوانان گسترش یابد چرا که تاریخ و سرمایه ما هستند. 
امام جمعه نایین در بخشی از خطبه‌های خود با اشاره به فداکاری شهدا و رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم بیان نمود: سردار شهید سلیمانی و شهدای انقلاب اسلامی با اعتقاد و توکلی که به خدا داشتند توانستند دشمنان قسم خورده این کشور را شکست دهند ولی مسئولین همه این‌ها را از رییس جمهور مطالبه می‌کنند بدون شک حجت الاسلام رئیسی پیروز واقعی این میدان خواهد بود.
سجادی در پایان از مردم و مسئولین خواست تا با حضور در صحنه و با همت خود در رفع مشکلات اقتصادی به دولت کمک کنند.
  • نویسنده : فاطمه محمدی